Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Heel stom eigenlijk, en ook iets van 2 x strafwerk voor je raadt het al, HW vergeten
Rowantje schreef:Ik moet nablijven omdat ik me verslapen had
Hoe krijgen jullie het dan eigenlijk voor elkaar om er nog nooit uitgestuurd te zijn geweest of zoiets? Ik nooit uitgestuurd, wel heel vaak nablijven Door (zoals gewoonlijk bij dezelfde docent) mn huiswerk nooit te makenHeel stom eigenlijk, en ook iets van 2 x strafwerk voor je raadt het al, HW vergeten

meestal kom ik er met een smoesje en een goed cijfer op een toets goed vanaf
Rowantje schreef:Bij ons controleren ze altijd
Daarom dus... natuurlijk ben ik dan niet zo slim om het dan wel te gaan makenmeestal kom ik er met een smoesje en een goed cijfer op een toets goed vanaf
Bij ons controleren ze ook wel vaak, weet er altijd onderuit te komen, vraag me niet hoe, miss omdat ik altijd dat brave kindje ben achterin de klas tussen de scheldende en vechtende kinderen om me heen die nogal wat kletsen!
Dus de tijd vliegt voorbij #3 minuten te gaan
) goed op te letten en stil te zijn
En als ik wel klets ofzoo, dan stop ik meteen als ik een waarschuwing krijg
We hebben zo gelachen en wiskunde huiswerk wat we zouden doen schoot ook niet erg op
Het was 'niemand praat nog of je gaat eruit' en toen was de lieve lieve vriendin mijn etui tegen de grond aan aan het slaan, maarja dat was natuurlijk mijn etui
Ik heb wel vaak waarschuwingen en als ik dan moet nablijven is het tot nu gelukt om me er onderuit te praten