Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
nelis schreef:Wat mij vooral heel erg opvalt is dat de oudere garde allemaal zegt , werken en de jongere garde in dit topic ziek melden?
Zit toch dan idd een verschil qua werkmentaliteit tussen deze generaties zoals een andere bokker eerder verwoordde. Ik geloof dat Maiske dat zei.
Ailill schreef:nelis schreef:Wat mij vooral heel erg opvalt is dat de oudere garde allemaal zegt , werken en de jongere garde in dit topic ziek melden?
Zit toch dan idd een verschil qua werkmentaliteit tussen deze generaties zoals een andere bokker eerder verwoordde. Ik geloof dat Maiske dat zei.
Ho ho, ik moet nog 27 worden hoor
Ghostattack schreef:Kan ze niet bereiken![]()
Het liefst zou ik ook gewoon gaan, maar dit gaat echt niet. Ik ben echt nooit ziek en nu voel ik me gewoon zo beroerd. Het is een kantoorbaan waar ik de hele dag achter de computer zit en ik barst nu al van de hoofdpijn. Het is echt lang geleden dat ik me zo *** heb gevoeld
Ailill schreef:nelis schreef:Wat mij vooral heel erg opvalt is dat de oudere garde allemaal zegt , werken en de jongere garde in dit topic ziek melden?
Als het echt niet gaat dan gaat het niet, dat is heel simpel. Ik heb een hekel aan mensen die helemaal ziek even langs komen, lekker de boel aansteken
Citaat:Idd ho ho, ik gaf ook al in t begin aan gewoon te gaan werken (en 26 jaar). Naar mijn mening meld je je alleen ziek als je echt niet meer kan functioneren, zoals een buikgriep etc.
Heeft naar mijn mening niet met generatie te maken, op mijn werk genoeg ouderen die thuis blijven voor een verkoudheid
Yinnar schreef:Ik zeg ook gewoon gaan en laat zien dat je een goede arbeidsethos hebt. Met een goede pijnstiller is je hoofdpijn zo over.
Als je maar blijft denken dat je je beroerd voelt zal dat alleen maar erger worden.
Ik werk zelf in de re-integratie branche en ik kan je vertellen dat geen enkele werkgever die ik ondersteun bij verzuim van zijn werknemers een werknemer in dienst heeft genomen die zich tijdens de proeftijd al ziek meldde.
.
. Gevraagd aan mijn collega's of ze mij ziek wilden melden, omdat ik het zelf telefonisch niet kon doen ivm ontbreken van telnr. Die middag belde mijn leidinggevende en zodra hij mijn stem hoorde, had hij wel door dat het geen verkoudheidje was
. 2 maanden later had ik een contract op zak en zit er nog steeds
.
.
AmoorM schreef:Ailill schreef:Ho ho, ik moet nog 27 worden hoor
Citaat:Idd ho ho, ik gaf ook al in t begin aan gewoon te gaan werken (en 26 jaar). Naar mijn mening meld je je alleen ziek als je echt niet meer kan functioneren, zoals een buikgriep etc.
Heeft naar mijn mening niet met generatie te maken, op mijn werk genoeg ouderen die thuis blijven voor een verkoudheid
Ze bedoelen hier vast 25> is oude generatie.