Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Deetjeeuh schreef:Wat fijn dat je je verslag af hebt, het komt vast wel goed. Wanneer moet je het inleveren? Als het lukt zeker nog even 1 á 2 dagen laten liggen, en dan nog een keer doorlezen. Dan zie je fouten die je nu niet ziet, altijd beter.Maar hij is vast wel heel goed! (Heb het nu over spelfouten etc.)
Maar ben er al achter gekomen dat dat nooit handig is haha! Unoo schreef:Deetjeeuh schreef:Wat fijn dat je je verslag af hebt, het komt vast wel goed. Wanneer moet je het inleveren? Als het lukt zeker nog even 1 á 2 dagen laten liggen, en dan nog een keer doorlezen. Dan zie je fouten die je nu niet ziet, altijd beter.Maar hij is vast wel heel goed! (Heb het nu over spelfouten etc.)
Ik moet hem vrijdag voor 17.00 inleveren. Heb komende twee dagen stage, dus kijk hem donderdag nog een keer na en lever hem daarna in. Ik ben meestal te lui om dingen nog een keer na te lezen, wil als iets af is het gelijk inleverenMaar ben er al achter gekomen dat dat nooit handig is haha!

Suits heb ik net af
)
Frummels schreef:Ben nu bezig de feedback op mijn onderzoeksvoorstel te verwerken. Dat is denk ik over 2 uurtjes af, misschien 1,5 uur als ik mezelf even een schop verkoop. Daarna in bed nog even een serie kijken denk ik. Wil aan een nieuwe beginnen dus als iemand suggesties heeft..? (ik kan niet zo goed tegen spannend/achtervolgingen/actie/thriller/horror dus liefst iets sufs zoals Modern FamilySuits heb ik net af
)
Frummels schreef:Ben nu bezig de feedback op mijn onderzoeksvoorstel te verwerken. Dat is denk ik over 2 uurtjes af, misschien 1,5 uur als ik mezelf even een schop verkoop. Daarna in bed nog even een serie kijken denk ik. Wil aan een nieuwe beginnen dus als iemand suggesties heeft..? (ik kan niet zo goed tegen spannend/achtervolgingen/actie/thriller/horror dus liefst iets sufs zoals Modern FamilySuits heb ik net af
)
Ik heb die serie echt binnen dagen uitgekeken haha. Verder vind ik Rita ook een leuke serie, is een Deense dus je moet wel de ondertiteling volgen haha.
House en Awkward vind ik inderdaad ook heel leuk, goede
Had het een beetje onderschat. 

Maar het was enkel nog een hoofdstuk lezen en een film zien, dus normaal kan ik dat morgen wel inhalen.
)

).