Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
!

en bedankttt, pfff zet hem op kevinsky even een paar daagjes doorstrijden en dan ben je er vanaf

Het schiet al mooi op.
Heb me vandaag ingeschreven voor HBO Communicatie aan de HvA. Wel een lotingsopleiding, dus nog wel even spannend. Hoop dat ik toegelaten word, want het is werkelijk waar de enige opleiding waar ik ook maar het kleinste beetje enthousiasme voor voel 
Dus na er een tijdje tussenuit te zijn geweest, ga ik nu toch een nieuwe poging wagen

spannend, wanneer het je de intake?
Maar als het meezit hoef ik die niet te doen omdat ik in het buitenland zit
Zeiden de docenten op de open dag iig. Hoop dat dat klopt, want anders wordt het een duur grapje voor mij...
Is die intakedag niet meer voor de vorm? Volgens mij kunnen ze je dan alleen een advies geven, maar dat is niet bindend. (Of is het niet zo'n studiekeuzecheck/matchindag?)
Zoals ik het begreep is dat advies niet bindend. (Sterker nog, de docenten vonden die studiekeuzecheck maar onzin
)
Had vorige week nog net wat te veel gedaan. En dat krijg je dat
Wel mijn opdrachten allemaal af 

ben ook al druk bezig met de intake opdrachten voor artez

_lisaah schreef:haai meidenn,
ik had wat vraagjes over het lenen, ik weet er namelijk niks over en ik wil graag weten hoe je moet beginnen en hoe het afbetalen dan gaat en waar je moet zijn om het aantevragen, iemand die de ins en outs heeft? *hulpgezocht* ik heb eindelijk een school keuze gemaakt trouwens haha
Ik heb goede ervaringen met bellen naar DUO, ze zijn erg duidelijk en leggen alles rustig uit
).