Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fargo schreef:Kwanyin schreef:En ik schrijf mijn CV en motivatie altijd in aparte PDF. Vind ik veel netter dan rechtstreeks in de mail. Dan in de mail zelf gewoon kort woordje dat ik solliciteer voor functie x en dat mijn brief en cv in bijlage terug te vinden zijn.
Dit heb ik nu ook maar gedaan, eerder deed ik de brief en motivatie eigenlijk als mailbericht, maar heb het idee dat dat toch minder goed overkomt, je kunt een mailbericht toch niet goed opmaken e.d.
Ineke2 schreef:Mywishmax o dat zou heel goed kunnen inderdaad. Nu heb ik dan een baan vanaf 1 feb dus ik zoek niet meer, maar vind het wel leuk om nog even in het topic mee te kletsen en eventueel anderen te helpen als ik dat kan
idinn schreef:Ik heb echt DE perfecte vacature gevondenEn ik voldoe nog aan de eisen ook haha. Nu bezig met een mail... wil niet te lang wachten, want weet niet hoe lang de vacature al op hun site staat. De site lijkt wel actueel, vanwege info over een evenement erop die morgen is. Maar zal er maar geen gras over laten groeien. Het begin is er, nu even eten koken en dan erna er nog eens naar kijken. En mijn CV aanpassen. Daar staat mijn master op, maar ben daar mee gestopt dit semester.