Hier gaat het goed, eind januari verwacht ik klaar te zijn met mijn stage uren.
Heb in middels de helft van de toetsen van bedrijfsadministrateur gedaan (en gehaald) dus het schiet al op!!

Maandag weer een toets..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Heb jij daar dan ook zoveel last van? Blijft het voor jouw niet hetzelfde ivm je aanmeldingsdatum ofzo..
Beloven schreef:Hallo,
mag ik hier misschien even binnenvallen? Ik heb helaas moeten stoppen met mijn opleidinng Financiele beroepen (versneld traject van 2 jaar). Ik vond het een erg leuke opleiding maar het reizen en de volle dagen op school zitten trek/trok ik niet.
Nu zit ik te kijken naar thuis opleidingen, deze kan je vaak in eigen tempo doen etc. Thuis kan ik mezelf een stuk makkelijker aan het schoolwerk zetten en ik ben geen energie kwijt aan het reizen (heb CVS (gehad)).
Hoe zit dit met financiering etc? En eventuele stage, of is een BBL opleiding mv ook mogelijk.
Ik zit te kijken richting ICT-Beheerder of Directiesecetaresse of weer iets van [***] accountacy of ed. Wel een economie of ICT opleiding.
Eventueel via PB wil ik het hele verhaal wel vertellen of ed en ik hoop gewoon even wat meer info op te halen van iemand die misschien een soort gelijk iets heeft gehad.
Ik krijg hopelijk nog 1 maand stufie in december, maar zonder de stufie red ik het eigk ook niet (heb nu 2 baantjes gelukkig maar daarmee verdien ik rond de 400 eu per maand (kreeg 700 stufie)). DUs of ik moet ergens in januari/feb kunnen starten of een thuisstudie miss of ed?
Groetjes
Laura
Ga als een razende haha. Moonfight schreef:Ja... Wat ik niet begrijp is dat ze het niet alleen veranderen voor nieuwe studenten maar ook voor iedereen die halverwege is... Dat geeft zoveel gedoe voor iedereen.
Ik had wel even gegoogeld op de opleiding bedrijfsadministrateur maar heb je een linkje van welke jij doet?