Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Wat lastig dat er nog zoveel onbekend is over het afstuderen, hopelijk weet je snel waar je aan toe bent.
Joyce_R schreef:Zucht..... SOG'gen scoor ik echt tienen voor nu!![]()
En die zak chocolade pepernoten naast mij gaat ook ineens heel hard.. M'n leerstof daarentegen.....
Nissima schreef:Joyce_R schreef:Zucht..... SOG'gen scoor ik echt tienen voor nu!![]()
En die zak chocolade pepernoten naast mij gaat ook ineens heel hard.. M'n leerstof daarentegen.....
+1 ... moet echt heel hard leren voor mijn hertentamen morgenochtend, maar heb óók nog een opdracht liggen voor morgenmiddag. En nu vind ik het allemaal te veel dus zit ik maar op Bokt![]()
Oké, nog één topic en dan ga ik leren..
Haha! Gittekit schreef:Succes met de tentamens voor sommigen! Ik heb vorige week mn eerste tentamen gehad, niet gehaald denk ik.

Maar een verschrikkelijke kater
dus daar hoefde ik niet zoveel meer voor te doen. Die is klaar en ingeleverd dus weer een hele last minder. Nu maar even koken en daarna misschien nog wat studeren voor morgen, het is nu gelukkig niet zo veel meer.
Girassol schreef:Zoetje_ Was je tentamen van dinsdag goed gegaan?Wat lastig dat er nog zoveel onbekend is over het afstuderen, hopelijk weet je snel waar je aan toe bent.

Alleen het nadeel dat je dan de schuld niet aan het tentamen kan geven
Terwijl ik kei goed had geleerd. Ben benieuwd.... Rest vind ik namelijk moeilijk inschatten.

En ondertussen wacht ik nog steeds in spanning mijn tentamen af.. Heb hem maandag gemaakt en normaal zijn ze altijd heel snel met nakijken (had op woensdag gerekend), maar nu is ie dus nog niet terug.. Dan maar bikkelen voor mijn essay en nog een reflectie, want die moeten vrijdag ingeleverd worden. 

Sachavdm schreef:Ik ben Sacha, 17j en studeer normaal gezien eind juni af aan de middelbare school in wetenschappen-wiskunde.
Denk eraan om te gaan verder studeren in de psychologie.
Daar is dit topic niet voor bedoeld. Als ik je verkeerd begrijp, dan bij voorbaat mijn excuses.