Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar ik zou vooral niet bang zijn, je niet druk maken want het komt hardstikke goed en je wordt 1-op-1 getraint!

Was echt zo onzeker als de pest. Moet wel zeggen dat ik, met behulp van de Mc, positief ben veranderd
Was eerder heel ingetogen, onzeker en durfde me niet te laten zien. Na een paar jaartjes is dit gelukkig veranderd
Fee_ schreef:Precies zo gaat het bij ons ook. We hebben ook wel eens dagen dat er echt helemaal niemand naar huis wil. Dan word je als manager wel lichtelijk gek, maar ja. Niet het probleem van de Crew, als ze gewoon door willen werken, heeft het management gewoon dikke pech.
Maar begrijpelijk van de medewerkers. Suzanne_J schreef:Ik heb morgen mijn eerste dag bij McDonalds!
Maar even vlug een vraagje, is het de bedoeling dat ik de kleren van mcdonalds al aandoe thuis, of kan ik me omkleden in het restaurant?
Ik ben wel een beetje zenuwachtig haha
Het zijn idd klere dingen om te maken
gelukkig sta ik weinig keuken maar inderdaad wat een drama haha. FB van McDonald's medewerkers stond al: brace yourself, double and triple are coming hahaha. Al die haat reacties er onder.
Werk ging op zich voor het eerst sinds tijden lekker snel. Stond counter en leuke collega's dus dat wil wel