Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Heb al 5 jaar lang rugpijn zonder duidelijke reden. M'n spierspanning is standaard te hoog en m'n rug zit altijd helemaal vast. Het tape moet er voor zorgen dat ik minder pijn heb en dat de spierspanning lager wordt.

sterreke98 schreef:Ik heb zo'n hekel aan wiskunde haha, ik snap er geen drol van haha, en toch sta ik een 6.3 haha, en ik mag een 2 halen om te slagen haha

x_Heidi schreef:Ik ben ook druk aan het leren voor mijn eindexamen! Vooral tegen bio en geschiedenis zie ik heel erg open van kunstgeschiedenis weet ik niet zo goed wat ik ervan moet gaan verwachten..
Ik heb
Maandag: Kunst algemeen
Dinsdag: Nederlands
Woensdag: Vrij
Donderdag: Duits
Vrijdag: Engels en Aardrijkskunde
Maandag: Geschiedenis
Dinsdag: Vrij
Woensdag: Biologie
Heb afgelopen dagen een 12 pagina lange samenvatting van alle punten uit de Syllabus van kunst algemeen gemaakt, wie m wil hebben, laat maar weten!
Riraito schreef:x_Heidi schreef:Ik ben ook druk aan het leren voor mijn eindexamen! Vooral tegen bio en geschiedenis zie ik heel erg open van kunstgeschiedenis weet ik niet zo goed wat ik ervan moet gaan verwachten..
Ik heb
Maandag: Kunst algemeen
Dinsdag: Nederlands
Woensdag: Vrij
Donderdag: Duits
Vrijdag: Engels en Aardrijkskunde
Maandag: Geschiedenis
Dinsdag: Vrij
Woensdag: Biologie
Heb afgelopen dagen een 12 pagina lange samenvatting van alle punten uit de Syllabus van kunst algemeen gemaakt, wie m wil hebben, laat maar weten!
Oeh, dat klinkt wel handig![]()
Kan je die aan mij doorsturen?

DewiRox schreef:Doe je staatsexamen Iselda?