Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
eenitraM schreef:Char_elle schreef:Ik loop heel de TOP-week in een groene polo van Lacoste rond als het goed is. Weet nog niet precies waar we allemaal staan, dat hoor ik zo snel mogelijk hoop ik.
En als iemand die woensdag van de introductieweek een leuk feestje zoekt dan moet je naar bp en bolle komen, want daar is gymnasty van de hockey-, tennis-, en voetbalvereniging.
Is die Topweek ook wat voor mensen die niemand kennen daar?![]()
Moet gewoon.
maar ik ben geen nieuwe student, dus ik doe niet mee 
kellyloet schreef:jaaaa doen we! maar ik heb nog geen ov. als t goed is heb k m voor school, wat een gedrama is dat ook.
wij willen meeten. Maartje ook ooit feesten van coc en hoe ben jij daar lid van geworden enzo (vraagteken en andere tekens doen t niet ofzo)
Avondje stappen ofzo
Ook op donderdag avond is het best gezellig bij het coc, soms worden er spelavonden georganiseerd etc.
Je kunt ook lid worden, dit kost voor studenten 25 euro per jaar, maar je hoeft geen lid te zijn om op die avonden oid te komen.
Morgen ga ik lekker een week naar Spanje!
(Tenzij jullie mij er niet bij willen hebben
)
Citaat:Ben je een nieuwe student? Je kunt je studentenreisproduct ophalen vanaf de 15e van de maand voordat je recht op studiefinanciering ingaat. Log in op Mijn DUO om te zien wanneer dat is. Je kunt er vervolgens mee reizen vanaf het moment dat je studiefinanciering ingaat.