gefeliciteerd Marleen! Superleuk.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Karin92 schreef:Picassox schreef:Hoi Karin, mijn opleiding richt zich met name op VMBO (dus middelbaar) en MBO (zoals Groenhorst colleges, AOC's, praktijkscholen, etc.). Ik vind het zelf erg afwisselend en leuk! Het is net de vraag of je meer pedagogisch en begeleidend bezig wil zijn (VMBO) of meer vakkennis wil uiten (MBO). Zelf vind ik het MBO erg aantrekkelijk.Tijdens de opleiding ga je op meerdere scholen en niveau's lesgeven.
Klinkt interessant.
Ik zou wel graag mijn hobby met mijn werk willen combineren. Dus het lesgeven op een mbo opleiding paardenhouderij ofzo lijkt me echt super leuk.
Twijfel twijfel, het is zo'n rot keuze. Er is te veel keus en ik zie mezelf bijvoorbeeld niet de rest van mijn leven fulltime voor de klas staan.
Maarja zo'n opleiding is wel echt gericht op het onderwijs dus wat kun je als je niet meer in het onderwijs wilt.
Ik vind het zo moeilijk he.
Picassox schreef:Dan is denk juist deze opleiding DÉ opleiding voor jou. Het leid je op tot docent maar de opleiding heet officieel educatie- en kennismanagement, wat betekend dat je ook als kennismanager en adviseur in het bedrijfsleven aan de slag kan. De lessen zijn 50-50 daarin en je loopt ook stage bij bedrijven/schrijft ondernemingsplannen etc, en de volgende dag sta je weer voor de klas!
MelissaH1996 schreef:Het is wel een goed actueel onderwerp, maar het is voor m'n rekendossier en moet dus met rekenen te maken hebben. Een rekenopdracht dus, dat is wat het lastig maakt. Genoeg artikelen, maar een rekenopdracht erbij ontwerpen vind ik heel lastig, hoe koppel je een opdracht aan een krantenartikel?
Maar bedankt, heeft in ieder geval weer iets van inspiratie opgeleverd!