Mijn uiterlijk heeft niks te maken met mijn kwaliteiten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jans schreef:Ik denk overigens ook dat het afhangt van de branche. Als vormgever willen ze graag een leuk opgemaakt CV zien, niet het standaard opmaakje.
Astaloca schreef:Biir, welkom! Welke regio?
vuurneon schreef:Ik heb een super toffe cv voorbij zien komen bij de training vorig jaar; jongen solliciteerde voor een avontuurlijke baan: had hij als achtergrond van zijn cv foto's van hem gezet tijdens parachute springen, bergbeklimmen en vuurspuwen. Echt helemaal gaaf! Hij heeft die baan ook gekregen
Biir schreef:Astaloca schreef:Biir, welkom! Welke regio?
Dankjewel!Regio Zuid-Oost Brabant en ik ben ook fanatiek op zoek in België maar ook hier weinig response
![]()
Krijgt hier iedereen altijd reactie terug als er een sollicitatie is verstuurd? Mij valt het op dat ik op meer dan 50% van de verstuurde sollicitaties zelfs geen reactie meer krijg.
Biir schreef:Astaloca schreef:Biir, welkom! Welke regio?
Dankjewel!Regio Zuid-Oost Brabant en ik ben ook fanatiek op zoek in België maar ook hier weinig response
![]()
Krijgt hier iedereen altijd reactie terug als er een sollicitatie is verstuurd? Mij valt het op dat ik op meer dan 50% van de verstuurde sollicitaties zelfs geen reactie meer krijg.
Mri schreef:Gewoon nabellen, 1 of 2 dagen na het versturen bellen of die goed is aangekomen.
Zoja, dan vraag je wanneer je reactie kan verwachten. Zo nee, dan stuur je het nog een keer en bel je een uur/2 uur later of het is aangekomen.
Heb je wel een ontvangst bevestiging, dan bel ik na ongeveer 2 weken wat de status is.