Ik begin aankomend jaar met de HBO opleiding HRM, in Utrecht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
c_esther schreef:Zijn hier trouwens nog meer mensen die een 2e moderne vreemde taal moeten kiezen ?
Ik kan kiezen tussen frans, duits en Spaans.
Frans valt voor mij al af. Ze beginnen op havo 5 niveau, en heb geen frans gehad.
Dus nu kiezen tussen duits en spaans.
Duits heb ik gehad op de Havo, en ging wel goed, maar ik wil eigenlijk graag iets nieuws leren.
Nu zegt in mijn omgeving iedereen dat ik het beste duits kan doen, dat ken ik immers al redelijk..
meer mensen met dit dilemma? of mensen die tips hebben ?
c_esther schreef:Cchanny schreef:
Kan je het niet terug vragen bij de DUO?
Aangezien het om verplicht gaat?
Hmm dat zou ik nog is kunnen proberen. wie weet.
@niene wiep , ja vast wel, Leuk!
Ik heb nu 12 boeken, zijn er nog 3 onderweg, en moet nog een taal kiezen, dus kom uiteindelijk op 17 uit ongeveer.
c_esther schreef:Zijn hier trouwens nog meer mensen die een 2e moderne vreemde taal moeten kiezen ?
Ik kan kiezen tussen frans, duits en Spaans.
Frans valt voor mij al af. Ze beginnen op havo 5 niveau, en heb geen frans gehad.
Dus nu kiezen tussen duits en spaans.
Duits heb ik gehad op de Havo, en ging wel goed, maar ik wil eigenlijk graag iets nieuws leren.
Nu zegt in mijn omgeving iedereen dat ik het beste duits kan doen, dat ken ik immers al redelijk..
meer mensen met dit dilemma? of mensen die tips hebben ?
Rubi_ schreef:Ik meld me ook!
Ik wilde dit jaar graag International Business aan de RUG doen, maar ben helaas uitgeloot! daarom ga ik dit jaar eerst maar beginnen met International Business and Management aan Hanze in Groningen.