patpen schreef:Kyno schreef:Heb even snel bijgelezen, ga zo de posts wat beter doorlezen, maar zag zo op het eerste oog dat patpen ook een baan heeft! Gefeliciteerd!
Ik ben aangenomen bij een bedrijf voor webdevelopment, in de functie van receptioniste/managementassistente.
4 dagen per week!
Gefeliciteerd Kyno maar ik denk dat je mij verward met een ander. Dit is mijn 14e week bij de post maar ben wel zoekende naar wat anders (contract loopt per 15-9 af).
Hahaha, och wat stom!
Volgens mij moest het Pppeet zijn (schrijf ik het goed?)

Excuses!
Ik zat met jouw naam in mijn hoofd vanwege die rare thuiswerkvacatures.

Lees al een tijdje mee, maar meld me hier nu ook, ik zoek een (bij voorkeur juridische) baan om de laatste maanden van mijn rechtenstudie (per september geen recht op lening meer) te kunnen bekostigen. Heb besloten dat ik, omdat ik toch al heel lang naar Amsterdam wil en daar na mijn studie ook de advocatuur in wil, niet langer te wachten en daar wil wonen en werken. Dus ik ga mijn studie vanuit Amsterdam afmaken, hoef maar een dag per week op en neer
. Maar ik zou geen (huidige) collega's als vrienden accepteren. Mijn huidige teamcoach heeft een open FB profiel en ik heb daar wel eens op gekeken, maar niet om als vriend uit te nodigen...