Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Ik kan het bedrijf (bijna) vanuit mijn tuin zien liggen; het is op 220 meter afstand maar ik kan via de tuin en dan is het korter
. Helaas zoeken ze iemand voor 36-40 per week en dat wil/kan ik dus niet dus ik ga er niet op reageren. Verder voldoe ik overigens perfect aan het profiel.
misschien nieuw?
, lastig
.
. Ik ga niet nog een keer bellen! Als ik morgen nog niets heb gehoord, ga ik alsnog achter die andere vacature aan. Vind het wel raar: ze waren heel positief maar laten verder niets meer van zich horen......
(en geen inspiratie want ben niet zo creatief daarin) SpikkelFire schreef:Ik moet ook nog steeds een fotoboek maken van mn trip naar Australië, maar zelfs daar heb ik geen zin in.(en geen inspiratie want ben niet zo creatief daarin)
Hier ook nog een stuk of 2000 foto's liggen die uitgezocht moeten worden in ingeplakt. Hiephoi!
(reis door Europa)
. Als dat de mentaliteit is op dat kantoor om de afspraken niet na te komen..... Dus maar even gebeld naar het andere bedrijf wat gereageerd had op mijn advertentie op MP. Morgen daar om 10 uur een gesprek! Enige kandidaat dus niet veel concurrentie
. Wie weet wat dat gaat opleveren!