Bokt-ondernemers deel 5: Bezigheden, tips en ideeën

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 11:34

Taffje schreef:
Pffff, ben even niet geweest en het aantal pagina's is verdubbeld, zal morgen even goed bijlezen.
Heb een aantal facebooks geliked :D en zag een mooie folder en auto langs komen. Staan beide ook nog op mijn actielijst.
Vind het erg moeilijk om een folder te bedenken die overeenkomt met de layout van mijn site en kaartje en er moet niet teveel tekst op maar wel uitnodigen tot meer willen weten........

Mochten er nog mensen zijn die willen "liken" ik heb nog likes nodig.
EquiCranio op facebook

Heb je geliked hoor! Heb je mij facebook al aangeklikt? *\o/*
https://www.facebook.com/pages/Motorcur ... 7909209550

Nienke, hier doet ie het wel hoor. Wanneer je met Chrome werkt even op vernieuwen klikken en dan doet ie het meestal wel.
Vind deze er wel al beter uit zien! Hij is nog steeds iets wat pixelig maar dat kan bij deze layout wel een stuk beter.

Taffje

Re: Bokt-ondernemers deel 5: Bezigheden, tips en ideeën

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 11:46

Yep je facebook ook gedaan, heb er al een aantal uit dit topic die ik tegenkwam "geliked', mocht ik iemand vergeten zijn laat maar horen, zoiezo, als ik een nieuwe like krijg kijk ik altijd even of ik voor die persson terug kan liken. (blijft een raar woord).

Eknein@ Is er ook een mogelijkheid in te bouwen om ook op maat te zoeken?

irritantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 11:51

ben ook bezig geweest met like dus:)
kan zijn dat ik iemand nog vergeten ben..

druk bezig geweest... ook van weekend dus tja.. moet even tussendoor.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-12 13:03

Eknein, Pmarena bedoeld met hetzelfde, dat het nog steeds erg korrelig is.
De header is niet mooi strak en glad en dat oogt niet mooi.

LHO

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 15:10

pmarena schreef:
Ik zou dat plan van die potten lekker schrappen dan :P

Misschien is het wel leuk om de stand gewoon aan te kleden met leuke combinaties van mogelijkheden die je in een tuin zelf ook hebt. Qua gras / bestrating / wellicht een waterornament ofzo, foto's van tuinen , planten waar je een bordje bij zet met de naam , de verzorging, de kenmerken (jaagt vliegen weg / trekt vlinders aan / geschikt voor hagen / bloeit zus & zo) dat soort dingen en waar die goed mee te combineren is....gewoon wat dingetjes en info laten zien waardoor mensen denken : hee die weet waar ze mee bezig is :j

8-) Dat heeft op de west-Friese Floriade nogal wat indruk gemaakt ja *D

LHO

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 15:14

pmarena schreef:
Header lijkt nog hetzelfde...? :)

Vooral dat vierkantje rechtsonder dat er zo ingeplakt uitziet is erg jammer :)

Je mag gewoon als particulier wat spulletjes verkopen via een website, hobby-matig geeft dat niks.

Pas als je omzet / verdiensten hoger worden dan een bepaald bedrag ben je BTW-plichtig.

Toen ik begon 8 jaar geleden was dat iets van 1600 euro per jaar.

Even een cache-refresh doen, CTRL-F5 :-)

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 15:15

LHO schreef:

8-) Dat heeft op de west-Friese Floriade nogal wat indruk gemaakt ja *D[/quote]

Jij hebt een goed geheugen :+

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 16:24

LHO schreef:
pmarena schreef:
Header lijkt nog hetzelfde...? :)

Vooral dat vierkantje rechtsonder dat er zo ingeplakt uitziet is erg jammer :)

Je mag gewoon als particulier wat spulletjes verkopen via een website, hobby-matig geeft dat niks.

Pas als je omzet / verdiensten hoger worden dan een bepaald bedrag ben je BTW-plichtig.

Toen ik begon 8 jaar geleden was dat iets van 1600 euro per jaar.

Even een cache-refresh doen, CTRL-F5 :-)

Heb ik uiteraard gedaan, kom ook niet uit een ei :P

Maar het was nog steeds niet mooi glad :)

LHO

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 16:32

pmarena schreef:
Heb ik uiteraard gedaan, kom ook niet uit een ei :P

Maar het was nog steeds niet mooi glad :)

Doe het nog een keer of twee... :)

Het is een heel ander logo nl.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-12 17:32

Al klik ie honderd keer, het blijft korrelig LHO.

Bij mij komt er vandaag niet veel soeps uit de vingers. Genoeg te doen daar niet van, maar op de één of andere manier komt het niet vooruit of af.

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 17:42

Herkenbaar Holly, sommige dingen wilen gewoon niet af, hoelang je er ook aan werkt.

Ik heb trouwens mijn potten project nog niet opgegeven, heb nu contact gehad met een bedrijf dat die potten verhuurd! Lekker dicht in de buurt en hopelijk niet te duur (wordt nog teruggebeld).

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 17:49

Vers van de pers!!!! Fuzzylicious komt 1 april misschien in de uitzending bij Life4You van Carlo & Irene....

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 17:53

joyce2 schreef:
Vers van de pers!!!! Fuzzylicious komt 1 april misschien in de uitzending bij Life4You van Carlo & Irene....

*\o/* wat goed, hoe heb je dat gedaan??!!

LHO

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 18:11

Yucca schreef:
Herkenbaar Holly, sommige dingen wilen gewoon niet af, hoelang je er ook aan werkt.

Ik heb trouwens mijn potten project nog niet opgegeven, heb nu contact gehad met een bedrijf dat die potten verhuurd! Lekker dicht in de buurt en hopelijk niet te duur (wordt nog teruggebeld).

Kijk! Da's mooi.

Paan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 18:28

joyce2 schreef:

Echt? Of is het een grap? :D
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 18:37

joyce2 schreef:

Ik zeg goed bezig :D

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 18:38

Nee, is geen grap! Ik werd net zelfs gebeld dat het komende zondag al zal zijn...

Ik zat lekker in de tuin met de buurman en mn vriend een kopje thee te drinken. Toen werd er gebeld, dus ik dacht dat het weer iets van telefonische verkoop meuk zou zijn ofzo, want ik kende het nummer niet. Ik neem op: Jaa, met die en die van het programma Life4you. Kent u dat? Dus ik dacht eerst dat ik het niet goed had verstaan en ik snapte er niet zoveel van, haha. Maar toen zei ze "het programma op zondagavond met Carlo & Irene" Oooooohw, ja dat heb ik idd wel eens gezien :D

Nou, toen vertelde ze dat ze altijd aan het zoeken zijn naar leuke gadgets voor in het programma, voor in het gadget blok. Toen zijn ze bij mijn shop uitgekomen en ze willen heel graag de Humunga producten laten zien, die dingen die ik uit Amerika heb gehaald! Ze konden niet garanderen dat het op TV zou komen, want als er iets misloopt qua planning en timing is het gadget gedeelte een van de eerste dingen die komen te vervallen (omdat het life is). Maar ze wist bijna zeker dat het in het programma zou komen, omdat Irene helemaal lyrisch was over de producten. Wij mogen zelf ook in de studio aanwezig zijn en als ze zelf geen hond kunnen regelen, mag ik een hond meenemen om te demonstreren. Als ze het in het programma laten zien, komt het ook op hun website te staan, met een link naar mijn shop toe. Het kost me verder helemaal niets, behalve dan de gadgets (mits ze gebruikt worden).

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 18:40

Yucca schreef:

Misschien is er wat te regelen als je gelijk voor hun een beetje reclame maakt (kaartjes van hun bij je stand leggen of zo).

Paan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 18:53

Super Joyce! Ik ga voor je duimen. Dit is echt top reclame. Heb je nog wel genoeg op voorraad?

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 19:06

Ow Joyce wat goed zeg, dat ze ook helemaal 'koud' bij jou zijn uitgekomen! Als het op nationale tv komt lijkt me dat het wel enorm goed voor je verkoopcijfers moet zijn!

Susanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 19:13

Tof Joyce!

KellyenXena

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 19:18

Dat is geweldig hoor joyce! Ik kijk het bijna altijd, ben benieuwd!!
Succes!!

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 19:25

Gaaf Joyce, super goede reclame!

B_r_e_n

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 19:31

wouw joyce hiervoor kom ik echt even uit de meelees-modus;
wat gaaaaaaaaaaaaaaaaaf !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 19:32

Bedankt allemaal voor de leuke reacties! Ik ben er echt helemaal ondersteboven van. Ik weet dat ik er niet teveel van moet verwachten, want de kans zit er dus in dat het helemaal niet in de uitzending zal komen. Maarja, het is gewoon zo super tof!!! Ik kan het gewoon niet geloven!

Wat betreft de voorraad... K had vandaag net mijn laatste paar Humunga Lips verkocht en een nieuwe bestelling in Amerika gedaan. Wonder boven wonder had ik de bestelling nog niet verwerkt, want die lippen heb ik dus nodig voor komende zondag! De klant heb ik gelijk op de hoogte gesteld en hem een "onkostenvergoeding" aangeboden: Een vrijkaart voor hem voor de show van komende zondag en zodra de lippen weer binnen zijn gekomen, krijgt hij deze helemaal gratis toegezonden. K vond het zo banketstaaf... Maarja, het was of de show, of de klant... Hopelijk gaat hij ermee akkoord!

Ik heb mijn voorraad nu even op "oneindig" gezet en bij levertijd een verhaaltje neergezet dat door het grote succes van de producten ze af en toe niet op voorraad zijn, maar binnen 2 weken altijd weer leverbaar zijn en dat eventueel openstaande bestelling altijd z.s.m. verzonden worden. Ik ben nu aan het overleggen met Amerika of ze er geen spoedbestelling van kunnen maken (op hun kosten), als ik een grote bestelling doe! Het is ook in hun voordeel als de producten hier op TV komen. Niet geschoten altijd mis ;)