Hier (voorgegaarde) kipnuggets (voor in de pan) en toscaanse aardappelpartjes Vond dat k het wel verdiend had Had zo geen zin om heel gezond te doen vandaag xD dat komt morgen weer
Leerpunt van vandaag: houd niet je bord schuin als je opschept, dan glijdt alles zo weer terug de pan in + naast de pan.
Ik lust ook geen prei De kipnuggets waren erg lekker Waren dit keer wel gelukt (eerst de kibbeling niet) Kwam denk ik ook omdat ze gewoon uit de koeling kwamen en niet uit de vriezer K ga nooit meer kibbeling of bijv. kipnuggets uit de vriezer kopen xD
@1234 haha, maar is wel handig als je ze laat ontdooien hoor kibbeling heb ik hier nog nooit gegeten, en als ik dat wil dan rij ik wel naar een viswinkel heb wel zalm en pangius filet gegeten, dat is erg makkelijk voor de afwisseling erg lekker (steeds maar vega word ook een beetje saai )
Ah die heb ik dan weer snel gevonden hier! Stond net met de huisbaas te praten, zij had sinds kort ook de c1000 gevonden, ben dus niet de enigste die er lang over deed om dat ding te vinden
Gewoon 4 tomaten en 3 paprikas. De tomaten met de staafmixer pureren, dan in de pan gooien en koken. Ondertussen de paprikas in kleine stukjes snijden en dan eerste even in de koekenpan doen en daarna bij de tomaten gooien. Eigenlijk een soort pastasaus, lekker gezond en super lekker!
Nee, het is geen pastasaus hoor, maar je zou het er voor kunnen gebruiken haha! Ik had er nog een kaasburger bij, dus heb niet alleen maar groente gegeten. Maar geen pasta oid
nathalie_v
Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-11 22:03
Edit: @1234 je bent me net voor... Edit2: @marrlinde jij bent me ook al voor... zucht
Klinkt erg lekker!! Eet je daar nog wat bij (denk het wel )
Ik heb net mijn bakje boeren yoghurt met framboos op
1234
Geplaatst: 06-12-11 22:08
Ik heb net een bak vanille vla op
En met dat ''pastasaus'' had ik ook tussenhaakjes staan omdat het dus niet echt pastasaus was, maar soort van Maar zou niets voor mij zijn
Mm nee alleen zo'n sausje met een burger zou voor mij ook te karig zijn. Hier was het wrap met groenteprutje van: prei, ui, champignons, paprika. en kipshoarma reepjes. Beetje chilisaus erover en klaar
En terecht! Zou ik ook niet hebben! Gelukkig ben ik vrij vandaag
1234
Geplaatst: 07-12-11 09:07
Ik moet heerlijk van 9 tot 16:15 naar school Dalijk mn Engels bijspijkeren tijdens de Engels les en vanmiddag weer heerlijk 4 uur lang fokkerij-les. K heb zin in morgen! Gewoon lekker rustig aan doen en 's avonds weer paardjerijden. (hoewel er hele erge regen is voorspeld savonds en k ben mn regenjas vergeten dus denk dat k een keer mn winterjas maar aan doe (al doe k die normaal nooit naar de manege aan)
Ja lekker weertje inderdaad..ik heb van 11 tot 15 college, niet echt een straf met dit weer. Vanavond lekker koken voor een vriendin van me. Ik ga andijvistampot maken met spekkies en lekkere hema rookworst..
1234
Geplaatst: 07-12-11 09:21
Indd niet erg om dagje naar school te moeten Ben toch wel blij dat k maar heel kort hoef te fietsen naar school, en geen 3 kwartier zoals sommigen moeten als je dan in de regen moet fietsen ben je helemaal verzopen. Ik denk ik broccoli met rundertartaar en de toscaanse aardappelpartjes van gister
ben inmiddels wel op stage, heb heel rustig moeten rijden, moet namelijk dwars door de polder en er is geen belijning, niet erg prettig. Inmiddels ook een stortbui op mijn kop gehad, gelukkig hoef ik nog maar 1uur en 3 kwartier
klinkt allemaal erg lekker wat jullie gaan maken! Ik denk dat het bij mij gebakken aardappeltjes met vega vlees en kommer word. Morgen eet ik het restje van gister aangezien ik dan alleen ben (wokgroente met rijst en pindasaus )