Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cowgirl schreef:Als hier nog mensen zitten met vlieg ambities:
http://www.transavia.com is weer aan het werven voor het zomer seizoen 2012.
De pest is dat ik al 3x gesoll. heb met mijn mbo 3 nivo en dat ze nu mbo 4 vragen.
Maar goed ik vraag me op dit moment toch al af of ik dat werk nu wel kan doen. Ik denk dat ik de eerste de beste boze klant enkeltje vrije val geef.
Hier nog steeds niks, ben wel aan het zoeken maar kan nu gewoon echt niks vinden.
Zou nu graag voor mijzelf een Hit-Actief willen opstarten. Kan alleen wel het gezicht van de bankmedewerker al voor me halen als ik zeg 8 ton te willen lenen
purny schreef:Ik heb niks aan BOL. Studeer het nu maar ik moet ook mijn rekeningen betalen. Plus het feit dat ik geen werkervaring heb als ik dadelijk van school af kom. Ik ben dan 30 en dan komt de stroom jongeren en die hebben eerder kans op een baan dan iemand van mijn leeftijd. En bovendien is studeren gigantisch duur aan het worden. Niet alleen je boeken zijn er maar je moet ook een studiegeld van 1040 betalen.
JoT schreef:Ik zat er nog aan te denken om een opleiding tot juridisch secretaresse/medewerker te volgen. Daar zijn zoveel vacatures in en zonder de juiste opleiding of ervaring in de juridische sector kom je er gewoon niet tussen. Had eens bij de LOI zitten kijken en daar ben je dus gewoon anderhalf tot twee jaar zoet mee. De kosten zijn niet leuk maar vallen dan op zich nog wel mee, relatief gezien. Tussen de 1.000 en de 2.000 euro. Ik heb volgende week woensdag een gesprek gepland staan met een UWV-medewerker. Eens kijken wat die hiervan te zeggen heeft. Ik ben geen jonkie meer en het moet wel zin hebben om zo'n opleiding te volgen.
Nant schreef:Mag ik me bij jullie aansluiten, ik word moedeloos zo ongeveer. Ben nu ruim 4 weken op zoek naar werk en heb wel wat dingen gezien maar ik heb ook wel wat eisen waar we steeds niet uitkomen.
Ga straks weer een brief posten voor werken in een kleding winkel (niet echt mijn ding maar rekeningen stapelen zich op) Gelukkig stopt mijn vader me maandelijks een bedrag toe anders moest ik op water en brood leven.
De moed is me in de schoenen gezakt