Irritantje ik had het tegen Julien, niet over mijn website.
En boven op het weer waardoor je geen werkzaamheden kunt verrichten, kom je het ook nog tegen dat mensen sombere en blije dagen hebben. Zo heb je er dagen tussen dat het lijkt alsof iedereen tegelijk komt en zo heb je er dagen tussen dan zie je geen kip.
Hallo Jet.
Lovepaints
Geplaatst: 25-03-11 16:36
Hoi Jet, Leuke tassen en leuk "behangetje". Je weet ze wel te maken, hoor!
En ieder weertype heeft zijn kanten: ik merk het wel met heel mooi weer, dan zitten er niet veel mensen te surfen. Ja, misschien in het echt (haha).
Grappig dat jullie over het weer beginnen, ik heb vanmorgen zitten bedenken of ik mijn naaimachine met tafel van het zomer in de tuin kan zetten? Ben ik dan erg associaal voor de buren? @ lovepaints: dank voor je compliment!
Ik heb besloten om van mijn opleiding naar deeltijds te gaan. Dit betekent ook dat ik officieël mijn bedrijf opstart en verder uit ga breiden. Ik zal dus dan vaker komen hier, tenminste als ik welkom ben
Lovepaints
Geplaatst: 25-03-11 17:16
Tuurlijk welkom. Maar alweer een fotograaf. Hoe komt dat toch?
Ik ga me verdiepen in het maken van een website voor het redirecten van deze een site naar mijn shop. Wens me succes, ben soms heel blond
Ja maar daarvoor bleef ik nog erg klein met mijn huidige 'bedrijfje'. Dat kan ik eigenlijk nog niet noemen, het is nog erg klein en meer toch nog voor de hobby aangezien ik de tijd (nog) niet ervoor heb om er de volle 100% er voor te gaan. Probeer me wel steeds uit te breiden en sinds 2010 gaat het als een speer Met de voltijdopleiding ben ik niet tevreden dus laat me omschakelen naar de deeltijds.
Hoe is het verder met jou?
Horsea_nl
Geplaatst: 25-03-11 18:29
JulienSVU schreef:
Wat ga jij doen _Lott? Kon er niet echt wijs uit worden in dit topic haha
super dat het zo goed gaat!
ik ben bezig wedstrijdjasjes en hoofdstellen en dergelijke te laten maken voor een betaalbare prijs.
dus hoop dat het wat gaat worden
Horsea_nl
Geplaatst: 25-03-11 18:31
JulienSVU schreef:
Ik ben ook grafisch vormgever.. Heb mijn website en huisstijl ook zelf ontwikkeld: http://www.juulsjackets.com Dat scheelt wel aanzienlijk in de kosten
ik kan trouwens prima een website bouwen, alleen ga via ideal werken etc. en wil dat het er gewoon echt strak uitziet zonder haperingen. mijn vader vondt dat ik het moest laten uitbesteden
@Saskia, gezellig dat je hier actiever mee gaat doen! Wel balen dat je niet tevreden bent met je voltijd opleiding! Welke opleiding doe je precies?
JolandaS
Geplaatst: 25-03-11 20:28
SaskiaKur schreef:
Met de voltijdopleiding ben ik niet tevreden dus laat me omschakelen naar de deeltijds.
Ik dacht dat die opleidingen inhoudelijk hetzelfde waren. Dat was volgens mij toen ik op de FVS zat. Krijg je dan andere docenten?
joyce2
Geplaatst: 25-03-11 21:34
Welkom Jet!
Echt gaaf die tassen! Vind ook de aankleding van je site leuk, echt zo'n ouderwets huiskamer gevoel krijg ik ervan Het enige "minpuntje" vind ik de foto's, ze ogen een beetje rommelig. Heb je geen mogelijkheid om hele vette foto's van je tassen te (laten) maken? Bijv. zoiets als hier http://www.divashop.nl/ph-t-schoudertas ... iting.html dat je ook wat meer details ziet!
He Joyce, hoe is het inmiddels met jou? Nog steedsprobleempies met de webstitebouwer?
Ik heb zojuist maar eens een boos mailtje richting de host(zo heet dat toch?) gestuurd, dat ik een uitleg van hen verwacht, want mijn site ligt dus nog altijd offline.
staat er niks in je contract over een afgesproken minimale uptime of maximale downtime holly? dit loopt wel de spuigaten uit op deze manier! Mijn site is in anderhalf jaar nog maar 1 keer 2 uurtjes offline geweest omdat de server crashte. Werd dezelfde avond meteen keurig netjes opgelost.
javospost
Geplaatst: 26-03-11 10:51
@ joyce2 Dank voor je compliment, ik ben laten we het noemen low profile begonnen (wil er niet te snel grote bedragen tegenaan gooien), fotograferen is niet mijn sterkste kant, maar na een uitleg lukken ze al wel aardiger. Sinds twee weken kan ik meerdere foto's per tas uploaden. Een enorme verbetering om een betere indruk te krijgen van de tassen. Nu dus op zoek naar een goede fotograaf (en niet te duur ), want in de link van je zijn de foto's wel erg mooi en strak!
Wie weet kan iemand in het topic wat voor je betekenen Als je foto's er strak uitzien, zien de tassen er ook exclusiever uit en denk ik dat je ze (nog) beter zult verkopen! Ik snap wel dat je rustig aan begint hoor, doe ik zelf ook!
@Holly: Volgens mij gaat het aardig goed met de shop, maandag gaat ie alles "live" zetten en iDeal testen als klant, dus dat klinkt voor mij als "bijna online" haha. Maarja, hij kan zoveel zeggen, eerst zien dan geloven
Zelf hoef ik nog maar een klein deel van het hondenspeelgoed en alle manden (zowel voor honden als katten) toe te voegen en dan ben ik klaar! Naja, klaar... Dan staat alles in de shop en kan ik verder met het perfectioneren van de tekst en foto's.
timokyana
heb mij laten vertellen dat je dan subsidies hebt of kortingen etc?
JolandaS
Geplaatst: 27-03-11 20:17
Subsidies weet ik niks van. Korting kun je krijgen op een rekening-courant bij de Rabobank, het Ondernemerspakket met startersvoordeel. Misschien hebben andere banken ook wel zoiets. Voor wat betreft BTW kun je in aanmerking komen voor de kleine ondernemersregeling en bij de IB kun je gebruikmaken van startersaftrek, als je aan bepaalde voorwaarden voldoet.
Als ik jou was zou ik eens goed gaan lezen op de websites van de Kamer van Koophandel en de Belastingdienst. Daar staat heeeeel veel info op voor startende ondernemers.
Waar je voor in aanmerking komt, is nogal afhankelijk van je persoonlijke situatie, dus daar kan niemand een kant-en-klaar antwoord op geven.
Iemand enig idee wat het omzetten naar borduurpatroon van een logo in de regel kost? ik heb net een offerte opgevraagd en het borduurklaar maken van mijn logo moet 40 euries kosten bij diegene. Is dit normaal? Ik vind het best wel veel geld...heb geen idee wat voor werk erin zit natuurlijk, dus wellicht is het volkomen terecht, maar even informeren is nooit verkeerd.