Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nouks schreef:Had je iemand ingehuurd MDH? En al betaald ja/nee?
M_D_H schreef:ja...
en we hebben nu een enorme discussie gehad via de telefoon
jeetje... ben nog verbaasd over zoveel brutaliteit
ik heb haar al betaald voor een groot gedeelte wat ze heeft gedaan, maar ze beweerd dat het geen ze al gedaan heeft haar naam op zit en dat het dus van haar is...
euhm ja best, maar dat eis ik mijn geld terug
en dat weigert ze dus omdat ze het werk wel gedaan heeft...
euhm tjah denk het ook ja...
weet eigenlijk niet wat ik nu moet doen
kan ik het geld zomaar terug laten schrijven naar mijn rekening?
11AFotograaf schreef:Over Twitter: Heel boeiend en het is ook wel fijn om te horen hoe jullie er allemaal over denken. Ik denk dat social media juist ervoor is om een persoonlijk stukje van jezelf te laten zien! Om heel gemakkelijk foto's te delen en om iedereen op de hoogte te houden van de leuke dingen die je doet!
Daphna schreef:11AFotograaf schreef:Over Twitter: Heel boeiend en het is ook wel fijn om te horen hoe jullie er allemaal over denken. Ik denk dat social media juist ervoor is om een persoonlijk stukje van jezelf te laten zien! Om heel gemakkelijk foto's te delen en om iedereen op de hoogte te houden van de leuke dingen die je doet!
Over het foto's plaatsen, heb ik gister iemand gesproken. Die zei dat alles wat je op facebook plaatst, eigendom wordt van facebook, dat staat in de algemene voorwaarden waar je mee akkoord gaat op het moment dat je een account maakt. Voor zover heb ik nooit van misbruik gehoord, maar het zou dus kunnen dat facebook jou foto's kan verkopen??