Cherellee_ schreef:AnnaaX schreef:Morgen moet leesdossier ingeleverd, maar de printer doet het niet
Ik heb precies hetzelfde probleem
Wat een ramp zeg

Ik kan het misschien nog op school printen, maar dan moet ik 4 euro betalen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Oeps, sorry, was dat topic helemaal vergeten! Maar ik kan helaas ook niet mee.. Momenteel echt geen geld voor treinkaartje, en bovendien heb ik die week ook paasei veel werk voor school. Erg jammer, had me wel leuk geleken!
Leuk om te horen dus! We hebben aankomende week ergens nog een kort evaluatiegesprek en dan het (bijna) definitieve cijfer. We hebben nog wel een presentatieavond waarbij je ook punten kan krijgen, maar als je gewoon al een goed cijfer hebt mag je ook gewoon een poster maken.

Maar ik ben een ontzettende lapzwans die altijd alles maar leuker en belangrijker vind dan werken. Echt een klote instelling die zeker moet veranderen voor ik naar de uni ga, maar goed..
Tenminste, als je dat zo van je leraar hoort!
Ik was gisteravond teruggekomen van een heerlijk weekje snowboarden in Oostenrijk
Al mn spieren deden zeer, mn knieën en stuitje zijn een beetje beurs, maar verder was het een heerlijke week met heel erg veel zon 
Verder waren de lessen ontzettend nutteloos, dus ik had helemaal niet naar school hoeven gaan maarja...
De hoefsmid is van de week langs geweest en constateerde dat ze last heeft van haar rug, door mijn scheve houding
Zelfs de vullingen in mn zadel waren scheef gezakt, omdat ik zo scheef zit
Hij heeft me aangeraden om maar eens een maandje zonder zadel te rijden
Dan kan Isjtar's rug een beetje helen en dat is ook goed voor mn houding
Miriam91 schreef:Bij ons gaat alles door de plagiaatscanner. 100% kans dus dat je gepakt wordt. Heb dus ook alles van PWS zelf moeten maken, helaas
Olympus_ schreef:Miriam91 schreef:Bij ons gaat alles door de plagiaatscanner. 100% kans dus dat je gepakt wordt. Heb dus ook alles van PWS zelf moeten maken, helaas
Beetje een domme vraag misschien, maar hoe controleren ze dat? Bronnen checken oid?
Balen van je pony Isjtar en succes met het af krijgen van je werk lieziej.