,gaan we niet geheimzinnig over doen hoor.(volgensmij gaan we een beetje off-topic)
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Fammiie_x schreef:De mensen van Bunnik hebben jullie het praktijk examen van plukken, effileren, knippen etc. tegelijketijd?
Niet apart?
Vanaf September ga ik met mijn hondentrimopleiding beginnen (teminste school). Ik ben al vanaf 18 juni bezig met stage lopen
Mijn mijn opleiding dierverzorging heb ik ookal veel vaker stage gelopen in een trimsalon (doe het nu 4/5 schooljaren). En vind het enorm leuk om te doen en vandaar dat ik de opleiding nu ga doen

Remy schreef:Ik ook niet, sorry
In september gaan we beginnen met het uitbouwen van onze boerderij, dan wordt er ook meteen een trimsalon aangebouwd. We metselen het bad dan ook zelf.
Ontzettend jammer dat je gestopt bent, zeker omdat je er al zoveel in hebt geïnvesteerd (tijd en geld). Maar als het plezier weg is, is dat wel een juiste beslissing denk ik, het is hard werken en zonder plezier hou je dat niet lang vol.
Btw, ik heb gisteren het proefexamen gedaan.... was zo ontzettend leuk!
? 
Remy schreef:Niet een beetje, super goed natuurlijk!
Nee, serieus, ik vond het heel erg leerzaam, ben blij dat ik het gedaan heb (ook al heb ik er ongelooflijk veel moeite voor moeten doen om een examenhond te vinden). Ik heb een paar tips gekregen waar ik heel veel mee kan.
Heb jij ook proefexamen gedaan?

moonsparkle schreef:Ik wou even melden dat ik zojuist men theorie examen heb gedaan maar ik kon eigenlijk nergens vinden hoeveel fouten je mocht maken?Dan kan ik een beetje inschatten hoe ik het gedaan heb

. Ik weet er 1 die ik sowieso fout had maar somige dingen zijn ook zo twijfelachtig. Waarmee knip je een voorpoot van een poedel sja kan met de rechte en gebogen schaar en iets van wat is een micro..?schaar daar had ik niks over gelezen in het boek en ik kan het ook op internet niet terug vinden wellicht omdat ik niet meer de gehele naam weet. Verder twijfelde ik bij de foto's alleen over de lhasa apso en shih tzu welke dat was want de foto vanaf vooraf vond ik niet zo heel duidelijk. En die vragen van de wormen ik kan ze even niet meer uit elkaar halen terwijl ik ze thuis zo goed geleerd had. Owja en die vraag van trychosie en homozygoot kruisen...ik gokte op 100% kaal of 50-50.
Als je er 30 fout mag hebben denk ik wel dat ik het heb gehaald.