Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Ik moet hier ook even mijn ei kwijt hoor.
Vandaag ongeveer 6 uur in de trein en bus gezeten omdat we zo nodig naar de Winterefteling wilden. Nou, we zijn er geweest, hartstikke leuke dag gehad, maar de reis was echt een ramp.
We moesten dus van Houten naar Tilburg (directe reis), zoals ze geadviseerd hadden vlak voor vertrek nog op de NS site gekeken, maar daar stond dat de trein gewoon zou rijden. Aangekomen op het station, werd er omgeroepen dat de stoptrein nog maar 1 keer per uur reed, en dan nog niet verder dan Geldermalsen... Dus eerst een half uur in de kou op die trein staan wachten, en toen waren we eindelijk in Geldermalsen. Daar stond een stoptrein die naar Tilburg zou rijden, maar die kwam uiteindelijk ook niet verder dan Den Bosch. Daar aangekomen waren we blij dat we volgens een conducteur een directe aansluiting hadden op de trein naar Tilburg, maar die reed opeens niet meer. Weer een half uur gewacht en zo eindelijk in Tilburg aangekomen.
Terugreis was al helemaal een ramp, ook weer op Geldermalsen gestrand, iedereen werd gewoon de trein uitgezet terwijl het een intercity naar Utrecht was... Stonden we daar op het station, niemand wist of er nog iets zou rijden en alle conducteurs waren ook al weg.. Op de borden stond dat de eerste trein om 0:17 zou gaan.Uiteindelijk kwam er toch nog een trein, dus nu zijn we eindelijk thuis.
Sorry voor dit lange verhaal, maar ik moest het even kwijt. Ik snap niet dat het allemaal zo moeilijk is, het heeft (hier) vandaag bijna niet gesneeuwd, het vriest niet hard, waarom vallen er dan zoveel treinen uit? En waarom rijden treinen opeens niet verder, terwijl dat er wel nog staat als je instapt? Ik snap er soms helemaal niks meer van...
Chrisje92 schreef:Ik schrok net echt, we kregen een mail van onze engels lerares dat ze in het ziekenhuis lag door epileptische aanvallen en dat er een redelijk grote kans is op blijvende schade.. en nu heeft ze 5 weken hersenonderzoek.. Echt zo heftig.
xFioon schreef:heeft antonio niet op tijd betaald dat shylock het geld niet aanneemt en zijn pond vlees mag opeisen?
en donderdag duits toets over het boek das parfum... iemand hier dat boek gelezen in het duits?
astriidj schreef:Engels kijk/luistertoets is hier ook echt een rampHebben we voor Duits ook een landelijke kijk/luistertoest? Weet iemand wanneer die is?
.
NieneWiep schreef:astriidj schreef:Engels kijk/luistertoets is hier ook echt een rampHebben we voor Duits ook een landelijke kijk/luistertoest? Weet iemand wanneer die is?
.
Ja.En voor Frans ook, weet niet of je dat hebt?
Volgens mij is Duits de 26e, Engels 25e en Frans 27e ofzo? In ieder geval drie dagen achter elkaar.