Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dana01 schreef:kun je de leerling niet ook vragen wat die wil? voor hetzelfde geldt blijft die ook liever met de benen aan de grond, dan is het zijn/haar keuze
corinepgek schreef:Dana01 schreef:kun je de leerling niet ook vragen wat die wil? voor hetzelfde geldt blijft die ook liever met de benen aan de grond, dan is het zijn/haar keuze
Heb net mijn leerling gebeld en die jongen ziet echt geen gevaren... Hij wilde uiteraard gewoon gaan rijden voor het geval dat het toch doorging dus ik ga mijn leven wagen naar Zoetermeer toe... Terwijl hij gisterochtend als enige nog gereden heeft... Mijn vriend smste net in ieder geval dat het nog erger was dan gisteren en dat ie 1 keer gevallen is met de motor, gelukkig stapvoets dus hij had niets maargoed, leuk is het niet.
KiWiKo schreef:als je thuisblijft moet je dat helemaal zelf weten, maar ik vind dat een werkgever dat niet hoeft te vergoeden.......
en dat is waar dit topic om begon.......... TS wilde weten of ze haar werkgever haar uren dan kon laten vergoeden......
Ik als werkgever zeg van niet, ik vind het niet netjes
zap schreef:tamary schreef:zap: waar woon je?
Maakt niks uit voor mijn antwoord![]()
En dat doet er echt niet toe. Geen sneeuwdichte kleding..... wat doe je dan als het regent?
Tieme schreef:ik werk in de thuiszorg en bij ons hebben ze wel een soort noodplan. bij erge gladheid, sneeuwval of noodweer als bijv. storm dan kan er op een gegeven moment besloten worden om niet te werken. vooral omdat wij natuurlijk veel op de weg zijn en de kans op ongelukken dus erg groot is. er wordt dan gekeken of collega's die in de buurt wonen, de noodzakelijke zorg kunnen leveren (desnoods lopend) en de rest moet mantelzorg en evt. familie oplossen. nood breekt wet.
Diablo schreef:En de ambulances dan? Moeten die wel rijden? Of moeten die ook zeggen: neuh, we komen niet hoor, is een groot gevaar. Zie maar hoe je je redt met je hartaanval......
shera schreef:als die jongen geen gevaar ziet nu moet ie misschien zijn rijbewijs nog maar niet