Voor nederlands moet ik er nog wel een stuk of 11. Oepss.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sHaKiEjLaVeR schreef:Ja ik inderdaad ook 3 per jaar. Normaal kreeg ik daar altijd een proefwerk van maar dit jaar SE's.... Wanneer moeten jullie eigenlijk jullie PWS inleveren, meeste van jullie zijn er al zo mee bezig! Ik moet hem in febr. in leveren en ben allang blij dat de jongen waar ik hem mee maak een onderwerp heeft kunnen verzinnen![]()
![]()
Doe nog steeds een poging om te leren maar het wil niet echt.
Wie heeft de perfecte tip om me te kunnen concentreren? (Heb helaas geen sauna in huis, daar wordt ik altijd zo rustig van! )
Flowerpull schreef:Moeten jullie zoveel boeken voor engels lezen?Ik maar 3
Voor nederlands moet ik er nog wel een stuk of 11. Oepss.
Isabelliej schreef:Welkom alle nieuwe leden.
Las ik nou dat iemand al zijn pw af heeft? Wou dat ik dat ook kon zeggen, ik moet er helaas nog aan beginnen
Lijkt me heerlijk als je daar niks meer aan hoeft te doen dit jaar!
Andante schreef:Merrietje, leuk onderwerp! M'n vriendin en ik doen het over de invloed van TV op het leergedrag, we hebben onderzocht of TV kijken na het leren effect heeft op de resultaten... Uitslag was heel verrassend, had ik niet gedacht! Nu kijken wat de begeleider ervan vindt.
Nueve, Pride and Prejudice is gígantisch mooi, doen! Prachtboek.
Wij moeten ook een verplicht boek lezen, gezamenlijk. 1984, ben benieuwd. Vond Brave new world ook al zo'n ramp, hoewel het begin behoorlijk fascinerend is.
Flowerpull, doe jij IB?Oh, jaloers, dat is zo ongelooflijk gaaf... En duur.
![]()
Hoeveel moeten jullie lezen voor Nederlands? Wij namelijk vijf, ze hebben iets helemaal nieuws bedacht: je moet binnen een thema lezen. Ben wel benieuwd of jullie dat ook hebben of dat dat echt iets is wat onze leraren hebben bedacht. Pws moeten wij ook voor kerst inleveren.
Zag trouwens dat ik mijn vakken helemaal vergeten ben te plaatsen.
Ik heb Nederlands, Engels, Duits, wiskunde A, scheikunde, natuurkunde, biologie en aardrijkskunde. Bijvak L&M/filosife, daar doen we geen CE in. Wil hierna diergeneeskunde doen. Weet iedereen hier al wat voor vervolgstudie je gaat doen?
Flowerpull schreef:Oh haha lees nu pas de posts hierboven.
@ Isjtar: Doe je ook IB? Ik ookGa er morgen mee naar Londen als reis met IB zegmaar.
Maar wij moeten ook 1984 lezen voor IB en ook brave new world..
E_dicky schreef:Isabelliej schreef:Welkom alle nieuwe leden.
Las ik nou dat iemand al zijn pw af heeft? Wou dat ik dat ook kon zeggen, ik moet er helaas nog aan beginnen
Lijkt me heerlijk als je daar niks meer aan hoeft te doen dit jaar!
Afgelopen vrijdag moesten wij hem al inleveren! (De voorlopige versie dan)
Begin december moet de definitieve versie worden ingeleverd en de presentaties van het pws zijn begin januari.