Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mo_van_dijk schreef:@ Apoc, klinkt erg positief!
@ Nijn, hoe is je eerste werkdag (en je verjaardag) verlopen?
@ Nuage, fijn dat je volgende week twee gesprekken hebt. Wanneer heb je je volgende gesprek precies?
x_spekkie_x schreef:Ik wilde me in laten schrijven bij Randstad, maar dat ging niet omdat meneer geen drie passende vacatures voor mij kon vinden. Eh? En wie is er hier nu kansloos?
rainbow8 schreef:Ze wilden mij niet eens inschrijven. De reden: ik was niet specifiek genoeg. Ik heb jaren allerlei dingen gedaan om mijn gezin van onderhoud te voorzien. Dit was blijkbaar niet goed genoeg. Nu ben ik net geslaagd voor de opleiding medisch secretaresse, komen ze met het excuus dat ik geen ervaring heb. Nou ja.............
CindyUniek schreef:vind het dus raar dat ze sommigen gewoon niet aannemen, je kan iemand toch gewoon inschrijven zonder te hoeven beloven binnen 2 weken een baan te hebben
rainbow8 schreef:Ik kom net bij het UWV vandaan. Wat een tijdverspilling. Die vrouw vroeg tot drie keer toe om mijn CV, terwijl ze die allang voor haar neus had liggen. Ik ga gewoon door met solliciteren en ik zie het wel.
Apoc schreef:rainbow8 schreef:Ik kom net bij het UWV vandaan. Wat een tijdverspilling. Die vrouw vroeg tot drie keer toe om mijn CV, terwijl ze die allang voor haar neus had liggen. Ik ga gewoon door met solliciteren en ik zie het wel.
haha, ja is toch belachelijk hoe ze je behandelen... Ik word de hele tijd van het kastje naar de muur gestuurd. Heb nog niet eens een kennismakings gesprek gehad, werd gewoon weg gestuurd omdat er niemand zou zijn... Ik had ook zoiets, dan maar geen uitkering. Op dit moment ben ik steeds meer geld kwijt aan het openbaar vervoer en zit nog steeds zonder inkomen... Weg met dat stomme UWV...