AndreaB schreef:hihi als jij dan in mijn team komt!! Of ik in het jouwe! Bij ons hebben we namelijk geen postverdeler en ik zou het absoluut niet erg vinden om die wel te hebben. We hebben er ooit een dag één gehad en toen werd superdeluxe alles voor me klaar gezet, heerlijk!!Dat zelf lopen vind ik eigenlijk alleen maar vervelend
Ik zit al in jou team (51/55) als postverdeler alleen niet als jij werkt
Ik hoor officieel in dat andere team dus op zaterdag moet ik daar m'n eigen dienst doen en dan doe ik geen postverdelen. Ik krijg nu 20 uur doordeweeks in jou team, maar henny wil me op zaterdag niet kwijt dus zal je nog zelf moeten lopen
Dat zelf lopen vind ik eigenlijk alleen maar vervelend 
Zaterdag ga ik met henny mijn nieuwe contract regelen, dus denk dat ik daar maar in laat verwerken dat ik een postverdeler in mijn team eis
Ik doe liever rondjes in de auto tuffen
Maar ik werd gelukkig net op tijd, voor het zetten begon, weg geroepen 
Helaas had ik vandaag niet alleen die tasjes van de AH, maar ook HAH foldertjes van AH & C1000. Uiteindelijk ben ik weg gegaan met 4 grijze bakken post 
kon pas om half 12 weg, terwijl ik normaal om half 10 al op de fiets zit, en dan ben ik al pas om 4 uur klaar..
Ik blij dat ik hem dinsdag niet hoefde te lopen.
heb het gehoord, want heb eindelijk(!) te horen gekregen dat ik zaterdag vrij ben zodat ik naar horse event kan
deze week flink achteraan gezeten, kreeg ik te horen: "bel peter maar" maar ik vertik dat, ik ga iemand niet in zn vakantie bellen.. blijkbaar hebben zij het wel gedaan