je hebt je targets die je moet halen, legt best veel druk erop. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dimple schreef:Amanda.......vuilsnisvrouw......je wordt wel bijzonder gewaardeerd. Tenminste, hier in de buurt hebben we ook een mooie dame. Lang, blonde haren, sterk en pittig.......als vuilnisvrouw. De mannen zetten graag hun vuilnis buiten hier![]()
zenuwen heb je gewoon benoemd, dat is altijd verstandig want dan weten ze waarom je even dichtklapt! Dan denken ze dus niet ''ze klonk onverschillig dus die schrijven we af''.
).
Of ik toch nog een mailtje zal sturen weet ik nog niet, ik zou graag mijn fouten willen corrigeren maar ik wil ook niet te opdringerig zijn.
Dat ze toch nog mailden geeft me wel hoop, als zij mij toch opmerkten, doet een ander bedrijf dat vast ook wel een keer, hoop ik... En het was echt een fijne job...
Klinkt ook wel erg onhaalbaar, tenzij je het reizen voor lief wilt nemen tot je proeftijd voorbij is... en daarna een verhuizing overweegt? Moet ook maar net kunnen natuurlijk, met oog op vriend, baan en paard lijkt het me ook bijna onmogelijk....