Corelli schreef:Polly, mijn instructeur werkte met een papieren agenda en zette het terplekke via zijn telefoon ook online ergens in, omdat zijn vrouw vanuit huis soms nieuwe klanten inplande als die belden. Zo kon zij zien wat er al in was gezet vanuit de auto.
Zo'n digitaal systeem klinkt handig!
Ik ben 13-02 geslaagd voor mijn rijbewijs, heb nu anderhalve week mijn pasje en sinds vrijdag ook een autoHelemaal top geregeld dus, maar.. Ik loop zo tegen mezelf aan
Ik vind het zelf rijden echt best wel eng en zit regelmatig met een trillend been te koppelen. Vergeet van de zenuwen goed te kijken en heb het gevoel dat niet ik de controle heb, maar de auto. Ik ben enorm perfectionistisch en voel nu meer dan ooit de angst om fouten te maken, want als ik een fout maak, kan ik een ongeluk veroorzaken, is mijn redenatie. Al met al vooral een druk om te rijden en geen blij gevoel of gevoel van vrijheid.
Herkent iemand dit of heeft iemand wellicht tips?
Lees mij stukje wat ik hierboven ergens heb geplaatst. Ik herken het want ik ben enorm perfectionistisch en baal ontzettend van mezelf dat ik de auto niet weg krijg gereden. Daardoor word ik onzeker bij stoplichten en rotondes, angst om te moeten stoppen erop en daarna weg te rijden want dus 9 van de 10 keer niet lukt omdat ik er op ga letten en dan gaat het juist fout.