Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Amandavd schreef:Dat is inderdaad netjes Netam!
Ik kreeg zojuist een mail naar aanleiding van mijn cv op nationale vacaturebank. Ze zochten iemand voor de functie Direct Sales Representative B2B buitendienst. Ik ga maar eens snuffelen wat dat precies inhoudt etc.
Solleke_Noah schreef:Amandavd schreef:Dat is inderdaad netjes Netam!
Ik kreeg zojuist een mail naar aanleiding van mijn cv op nationale vacaturebank. Ze zochten iemand voor de functie Direct Sales Representative B2B buitendienst. Ik ga maar eens snuffelen wat dat precies inhoudt etc.
Klinkt als mensen iets moeten aansmeren dat ze niet willen
Die mails neem ik nooit serieus, ze lezen denk ik je CV niet echt maar mailen gewoon iedereen. Ik kreeg ook zo'n gekke functies aangeboden, oa kleuterleidster
Solleke_Noah schreef:Het klinkt mooi zo met die dure woorden. Een vriendin van mij doet het voor kappersproducten. Ze moet dus een aantal kapperszaken per dag langsgaan en hen de producten van haar bedrijf proberen te laten kopen.
Lijkt me absoluut vreselijk, maar ik ben ook totaal niet commercieel. Die vriendin vindt het wel heel tof werk omdat ze echt achter de producten staat en dan voelt het niet als "aansmeren".