Eerste jaars HBO studenten 2014-2015

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CCCCC

Re: Eerste jaars HBO studenten 2014-2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 19:48

Ik heb al 2 van de 7 tentamens gehaald :'). Nog 4 te gaan deze week en waarschijnlijk cijfer van nummer 3 morgen online. Van de vier toetsen heb ik 2 herkansingen, dus die hebben even voorrang.

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 21:11

Morgen begint mijn toetsweek. Informatica als lekkere start. Echt zo vak wat je wel of niet kan :'). Op zich wel fijn dat ik niet een "leervak" heb morgen. Vandaag amper tijd gehad om nogmaals door te kijken omdat ik bij de Marathon van Rotterdam mijn vriend moest aanmoedigen en bananen/drinken/gels moest aangeven. 4x de Erasmusbrug over gefietst en daarna nog langs vriendlief geweest om gelijk zijn benen alvast te masseren. Ben helemaal gesloopt maar kan gelukkig morgen ochtend nog een andere proeftoets doornemen.

soloro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 22:25

Ik heb mijn assessment gehaald met een 6,5 :D Dinsdag nog een herkansing en dan kan periode 4 starten :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 12:05

CCCCC schreef:
Ik heb al 2 van de 7 tentamens gehaald :'). Nog 4 te gaan deze week en waarschijnlijk cijfer van nummer 3 morgen online. Van de vier toetsen heb ik 2 herkansingen, dus die hebben even voorrang.

Wauw, jij krijgt snel je cijfers terug! Welke tentamens heb je allemaal gehad? :)

Ik heb woensdag, donderdag, vrijdag en vandaag een tentamen gemaakt en moet vrijdag mijn laatste maken. De week daarvoor hadden we onze 2 opdrachten al ingeleverd. Heb nog niets terug. :+

Gefeliciteerd Soloro, mooi cijfer. :D

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 12:16

Ik heb nu Engels, Excel en marketing gehad! Woensdag heb ik scheikunde 2 en internationalisering (herkansing), donderdag onderzoek (spss) en vrijdag scheikunde 1 (herkansing). Ik ben vooral bang voor scheikunde :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 12:25

Oh, hele andere vakken dus! Ik had donderdag mijn excel herkansing. Ik moest mijn 5.0 herkansen, maar betwijfel of ik nu wel een voldoende heb, rot vak. :')

Ik heb deze periode Nederlands, bedrijfseconomie, toegepaste organisatie psychologie, arbeidsrecht, excel (her) en onze recruitment en sbv opdracht dan. Hoef alleen nog maar TOP te doen vrijdag, maar heb nog bijna niets gedaan (als in, de hele periode niet, dus heb geen flauw idee wat het vak inhoudt) dus moet flink aan de bak.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 12:29

Ja klopt, iemand die ik ken die MER doet, heeft ook hele andere vakken!

Bedrijfseconomie hebben wij ook wel trouwens, maar daar heb ik een vrijstelling voor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 15:37

Godverdegodver, het is echt ongelooflijk! $%$%^%^*$^^%$^%&^
Ik ben voor de 3e!! keer dit schooljaar benadeeld met samenwerken. We moeten woensdag een verslag inleveren, klasgenoot zou het vrijdag inleveren maar dat lukte niet. Toen zou t voor einde van t weekend zijn, lukte niet omdat haar pc crastte, ze zou het vandaag sturen. En ook maar zeggen dat het allemaal goed komt, maar NIET dus! Wat een #$%@^%$^wijf, want ze heeft dus echt maar een fractie gedaan van wat ze had moeten doen. Nu kan ik dus nog op stel en sprong een paar uur aan een verslag gana zitten werken waar ik dus eigenlijk helemaal geen tijd voor heb omdat ik ook nog moet leren.
En het is dus zo biza,r want zij is de vorige 2 keer ook benadeeld door die andere klasgenoten en nu flikt ze hetzelfde bij mij!!!! Ik ben ziedend, waarom gebeurt het mij nu weer?!!?! Wat kan ik anders doen? Ik snap het niet?! poedersuiker bah!

En ik zat net weer wat beter in mn vel maar dit is dan weer een verschrikkelijke domper zeg -:(- -:(- -:(- -:(- -:(- -:(-

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 15:51

Verschrikkelijk Joolien, kan je je SLB'er er niet over inlichten? Ik ben ook projectleider en vaak ook degene die op het laatste moment alles na moet kijken of aan moet passen.. Ik ga dan gewoon naar mijn SLB'er als er iemand is die het project in de weg zit. Niet heel aardig, maar het is ook mijn cijfer. Hopelijk komen jullie eruit!

Ik heb marketingcijfer binnen trouwens! 6,6 *\o/*

__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 15:56

Ah bah jolien... Ik zou er sws wat vAn zeggen!

Ik ben ook boos want op de lijst met cijfers sta ik gewoon niet en die man mailt ook niet terug -:(-
Als ze weer mijn tentamen kwijt zijn word ik echt boos dat word dan al de derde!

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 08:58

Hoe zijn de tentamens verlopen? :)

Ik had dit blok 1 tentamen voor 5 ec's en heb m gehaald :D als ik nou nog m'n herkansingen haal, kom ik op 44 punten uit (laatste blok kun je 16 punten krijgen) dus ik hoop dat ik ze beide gehaald heb, dan ben ik in ieder geval niet bang meer dat ik niet over kan! Duimen duimen :D

Maar voor nu lekker weekend vieren, want maandag begint het laatste blok pas :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 09:17

Hier heb ik komende week tentamens en helaas wil t leren vanwege omstandigheden helemaal niet. Zit een beetje naar de tekst te turen maar krijg niks binnen. Ga vandaag nog maar het een en ander proberen, baal er wel van hoor -O- Morgen nog maar even SPSS proberen, dat is gewoon dom weten waar je alles kunt vinden dus dat moet te doen zijn, toch :')

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 09:36

Joolien schreef:
Hier heb ik komende week tentamens en helaas wil t leren vanwege omstandigheden helemaal niet. Zit een beetje naar de tekst te turen maar krijg niks binnen. Ga vandaag nog maar het een en ander proberen, baal er wel van hoor -O- Morgen nog maar even SPSS proberen, dat is gewoon dom weten waar je alles kunt vinden dus dat moet te doen zijn, toch :')

Ah balen zeg! Succes alvast!

En als je nou gaat schrijven bij de tekst? Een soort samenvatting(tenzij je die al hebt haha). Je kunt het! :D

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 11:01

Succes! Je kan het!

Bij mij ging het goed, eens een keertje echt goed haha

Het is enige is dat ik wel nog 5 verslagen moet voor volgende week zondag :+
Dus even gas erop.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 11:20

Heel vervelend Jolien, maar ik zou proberen er gewoon het beste van te maken.. Jezelf zo druk en boos maken helpt jammer genoeg ook niet (en ik herken de samenwerk problemen in groepjes volkomen, dat is dus ook de reden dat ik altijd alles maar print, want dan weet ik in elk geval zeker dat het op tijd wordt ingeleverd). Succes met je tentamens!

Wat fijn Lies, succes met je verslagen. :D

En mooi cijfer Corien, stiekem mis ik het vak marketing (en vooral de docent :')) best wel. :D

Ik had voor mijn (excel :')) herkansing een 6.7 dus ik heb nu alle 30 studiepunten uit periode 1 en 2 binnen. Verder gingen al mijn tentamens wel redelijk, behalve Nederlands en Toegepaste organisatie psychologie. Dus ik denk dat ik straks 37.5 studiepunt heb en 1 of 2 herkansingen die ik meeneem naar periode 4. Maar goed, ik heb nog helemaal geen cijfers terug verder, dus misschien valt de rest ook wel hartstikke tegen, of deze 2 juist mee. Geen idee, zie het vanzelf wel! Ze kijken echt super langzaam na bij ons deze periode. Ik had vorige week woensdag al mijn eerste tentamen en heb nog steeds geen cijfer terug. Vorige keer kregen we bijna alles binnen een week terug, met uitzondering van de vakken die over gedaan moesten worden o.i.d., dus beetje jammer. :Y)

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 11:27

Jolien, beter dan je best kan je niet doen. Zou het toch gewoon gaan proberen als ik jou was!

Rebecca, bij ons zijn ze dit keer snel. Moet er nog 3 terugkrijgen, waaronder 2 toetsen die ik echt moeilijk vond (scheikunde). Maar heb er een goed gevoel over! Ga voor 60 EC's dit jaar, haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 12:24

Ik ga ook voor 60, maar aangezien bij ons in de laatste tentamenweek echt heel slecht gescoord wordt, ga ik daar niet vanuit. :') Dus ik ga mij volgende periode vooral richten op eventuele herkansingen, dan ben ik in elk geval over haha.

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 12:34

Ik mis waarschijnlijk 1 punt van de 60, heb een slecht gevoel over m'n her. M'n andere her ging daarentegen wel goed :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 14:37

Ik ga m'n P ook sowieso niet halen dit jaar, dus ga er volgend jaar maar voor _O- Ik heb wel m'n eerste cijfer terug van de afgelopen tentamenweek en dat was een 6.6, dus best heel tevreden mee :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 14:44

Netjes Em! :*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 14:46

Ja ondanks alle meelopende omstandigheden vind ik het toch nog best netjes van mezelf :) Die 6.6 was jammer genoeg voor een dossier waar ook nog een tentamen bij hoort, en voor het tentamen vrees ik echt het ergste. Heb er nog wel voor geleerd uiteindelijk maar had per ongeluk maar de helft van de stof geleerd waardoor ik een deel van het tentamen echt heb moeten gokken.

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 18:23

Goed hoor!

soloro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 18:30

Ik heb alles gehaald, moet alleen nog wachten op 1 cijfer (kans is groot dat ik die niet gehaald heb). Maar in dat geval kom ik dan maar in totaal 4 studiepuntjes te kort (2e periode vak van 2 studiepunten niet gehaald, dit vak is ook 2 studiepunten).

96Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 09:29

Ik heb bedrijfseconomie en nederlands al terug Rebecca! 7,0 en 7,4. Rest van de cijfers moet ik nog afwachten, maar die gingen wat minder lekker ;p.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 12:58

Wie heb je voor bedrijfseconomie? Nette cijfers hoor! :D Welke vakken had je nog meer deze week?

Nederlands is voor mij 1 van de 2 vakken waarvan ik twijfel over mijn cijfer.. haha. En TOP. De rest heb ik wel gehaald denk ik.