. Nog 4 te gaan deze week en waarschijnlijk cijfer van nummer 3 morgen online. Van de vier toetsen heb ik 2 herkansingen, dus die hebben even voorrang. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Nog 4 te gaan deze week en waarschijnlijk cijfer van nummer 3 morgen online. Van de vier toetsen heb ik 2 herkansingen, dus die hebben even voorrang.
. Op zich wel fijn dat ik niet een "leervak" heb morgen. Vandaag amper tijd gehad om nogmaals door te kijken omdat ik bij de Marathon van Rotterdam mijn vriend moest aanmoedigen en bananen/drinken/gels moest aangeven. 4x de Erasmusbrug over gefietst en daarna nog langs vriendlief geweest om gelijk zijn benen alvast te masseren. Ben helemaal gesloopt maar kan gelukkig morgen ochtend nog een andere proeftoets doornemen.
Dinsdag nog een herkansing en dan kan periode 4 starten
CCCCC schreef:Ik heb al 2 van de 7 tentamens gehaald. Nog 4 te gaan deze week en waarschijnlijk cijfer van nummer 3 morgen online. Van de vier toetsen heb ik 2 herkansingen, dus die hebben even voorrang.

als ik nou nog m'n herkansingen haal, kom ik op 44 punten uit (laatste blok kun je 16 punten krijgen) dus ik hoop dat ik ze beide gehaald heb, dan ben ik in ieder geval niet bang meer dat ik niet over kan! Duimen duimen
Morgen nog maar even SPSS proberen, dat is gewoon dom weten waar je alles kunt vinden dus dat moet te doen zijn, toch
Joolien schreef:Hier heb ik komende week tentamens en helaas wil t leren vanwege omstandigheden helemaal niet. Zit een beetje naar de tekst te turen maar krijg niks binnen. Ga vandaag nog maar het een en ander proberen, baal er wel van hoorMorgen nog maar even SPSS proberen, dat is gewoon dom weten waar je alles kunt vinden dus dat moet te doen zijn, toch

) best wel.
) herkansing een 6.7 dus ik heb nu alle 30 studiepunten uit periode 1 en 2 binnen. Verder gingen al mijn tentamens wel redelijk, behalve Nederlands en Toegepaste organisatie psychologie. Dus ik denk dat ik straks 37.5 studiepunt heb en 1 of 2 herkansingen die ik meeneem naar periode 4. Maar goed, ik heb nog helemaal geen cijfers terug verder, dus misschien valt de rest ook wel hartstikke tegen, of deze 2 juist mee. Geen idee, zie het vanzelf wel! Ze kijken echt super langzaam na bij ons deze periode. Ik had vorige week woensdag al mijn eerste tentamen en heb nog steeds geen cijfer terug. Vorige keer kregen we bijna alles binnen een week terug, met uitzondering van de vakken die over gedaan moesten worden o.i.d., dus beetje jammer.
Ik heb wel m'n eerste cijfer terug van de afgelopen tentamenweek en dat was een 6.6, dus best heel tevreden mee
Die 6.6 was jammer genoeg voor een dossier waar ook nog een tentamen bij hoort, en voor het tentamen vrees ik echt het ergste. Heb er nog wel voor geleerd uiteindelijk maar had per ongeluk maar de helft van de stof geleerd waardoor ik een deel van het tentamen echt heb moeten gokken.