Hier 3/3 en dan morgen even slapen. En dan de hele dag wakker proberen te blijven om in het normale ritme te komen. Lastig op sommige momenten! als ik maar bezig blijf dan lukt het wel. Met de dieren hele dag rommelen die moeten me maar bezig en wakker houden haha
ik doe dat inderdaad ook. Paar uurtjes slapen en dan de rest van de dag door tot in de avond 22/23 uur en dan slapen om in de ochtend weer optijd wakker te zijn.
Heb vandaag gelukkig redelijk geslapen, van 10 tot 18.30, was om 20.15 weer op stal, half uur gewandeld met m'n paard.. Morgenochtend de Da bellen om te overleggen, hij stuitert namelijk boven mijn hoofd uit na 3 dagen stappen..
Zo dat is aardig lang hoe doe je dat toch haha . ik van 10 tot 2 daarna even de ponys gedaan, wij hebben een veulen van 7 maanden en een pony van 1,5 jaar en dat veulen probeer ik zo goed mogelijk bij te brengen dat niks eng is, dus vandaag wandelde ik met hem dus toen liep ik de gang in en kwam die zo achter me aan lopen haha . paard in de gang ,me vriend werd gek toen hij dat zag haha !! Dus hij word al aardig mak!! morgen het huis schoonmaken en heel actief bezig zijn haha
ik kan ook echt geen boodschappen doen als ik nachtdienst heb of als ik er net uit kom.. loop als een kip zonder kop dan en vergeet van alles.
haha paard in de gang hoef ik niet te proberen, kan je er niet meer langs
zo, ik heb even 35 uc's klaar gemaakt, ook gelijk voor de rest vd week, 24 weekplanningen a 4 blz gekopieerd en weer aan elkaar geniet, weekendevaluatie gemaakt.. nu nog de belonginsboekjes klaarmaken en dan ben ik er klaar mee
Haha ik heb 2 shetlanders dus dat kan nog haha.. handig als je ponys aan huis staan .. als ik even snel iets uit de gang wil pakken kan die gewoon mee ... hahaha
Oh dus je bent aardig druk? ik heb niks te doen, aventoe ronde lopen en camera bekijken maar voorderest weinig
ja meestal druk hoor op zondag. Veel papierwerk.. Wordt daar altijd zo moe van ben nu eindelijk klaar met alles. Zo maar is wat eten en mijn laptop opstarten.