Ja hij weet er van. Heb al wel een paar keer op de autoweg gereden maar tussen m'n oren zit toch dat die snelweg groot en eng is

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ruby1995 schreef:Alle geslaagd gefeliciteerd!
Ik heb nu ruim een maand mijn rijbewijs en probeer een keer in de week te rijden. Maar heb zo'n moeite met een benzine en dan vooral met name bij wegrijden van rotondes en stoplichten als er iemand achter je staat. Heb altijd in diesel gelest en vond ik zoveel fijner. Ook parkeren gaat voor geen hout meer terwijl dat altijd goed ging. Heb er echt moeite mee en daardoor niet meer veel plezier in het rijden.
XxLiindsaYxX schreef:nogal ja eelmo!
Nee is niet meegeweest!
Hij had ooit eens gezegd liever niet, laatst vroeg hij wat ik wilde, dus zei ik liever wel...
Dag van m'n examen ging hij op de lijst kijken en zei dat ik een hele lieve vrouwelijke examinator had! ( mooi ik heb het eigenlijk niet zo op mannen....) en wat ik wilde uiteindelijk dan toch maar gezegd dat ik wel alleen ging...
Komen we vinnen zit er een man... Ja bedankt, zegt hij oh verkeerd op het lijstje gekeken... Maar hij ging mooi niet meer mee... En bedankt.
Maar ja, was verder opzich wel een aardige man!
Mijn rij instructeur reageert niet meer op m'n berichten, zou hij dan exht boos zijn??