Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sheran schreef:Omdat je zei: 'gewoon een spijkerbroek' maar ik vind het niet helemaal een 'gewone spijkerbroek', vandaar
Maar natuurlijk weet je het, de jeugd hobbelt er dagelijks in
lisanne87 schreef:Even een vraag voor de mensen die invallen: hoe houden jullie de invaldagen bij? In de agenda of excel bestandje oid?
miinynke schreef:Een blazer vind ik al snel zo zakelijk netjes. Maar denk dat het ook aan de sfeer van de school afhangt wat kan en wat niet kan.
MamaMiesje schreef:Het leuke van kleuters dan: met het "kerstdiner" maken de juffen er wat moois van natuurlijk, vorig jaar had ik een zwarte kant-met-onderjurk jurkje aan, glitterpanties én glitter pumps + meer make-up dan usual en oorbellen... Komt er zo'n ventje binnen, kijkt met open mond naar mij en verzucht "Oooohh..jufffff..wat ben je mooooi"
geweldig
__Maartje schreef:Ik lees even mee, ben tweedejaars student Life Science & Technology/Biologie en denk erover na om mijn minor (en evt. master) te gebruiken om een lesbevoegdheid Biologie en/of Scheikunde te halen. Zijn er meer mensen die dit hebben gedaan, en hoe is dat bevallen? Kan je er later goed mee het onderwijs in, of "mis" je toch wat kennis/ervaring die je op een volledige lerarenopleiding wel op zou hebben gedaan?MamaMiesje schreef:Het leuke van kleuters dan: met het "kerstdiner" maken de juffen er wat moois van natuurlijk, vorig jaar had ik een zwarte kant-met-onderjurk jurkje aan, glitterpanties én glitter pumps + meer make-up dan usual en oorbellen... Komt er zo'n ventje binnen, kijkt met open mond naar mij en verzucht "Oooohh..jufffff..wat ben je mooooi"
geweldig
Ah, wat ongelooflijk lief