Amandavd schreef:Kreeg net een belletje n.a.v. mijn cv op nationalevacaturebank. Ze zochten een vuilnisvrouw. Ik heb afgewezen, en hoe stom ook, ik weet dat het niks voor mij is, maar toch voel ik mij schuldig als ik dan nee zeg.
Die mensen lezen volgens mij niet
twee keer een aanbod gehad, super-commercieel en technisch. Ben ik beide totaal niet en is ook af te leiden uit mijn profiel.
Denk dat niet veel mensen als vuilnisvrouw zouden willen werken, dat jij dat ook niet wil snap ik dat maar al te goed. Dat je wil werken betekent niet dat je álles hoeft te accepteren. Zou je niet te druk maken hoor 
Dimple, nouja ze is nu in ieder geval wel eerlijk. Zou ook niet meer bij die club solliciteren dan hoor. Hopelijk krijg je het klusbedrijf snel te pakken en mag je op gesprek!
Pff heb weinig motivatie vandaag
wil toch eigenlijk wel nog wat brieven eruit doen.. Gister leuke vacature gevonden en vandaag een soortgelijke binnen een andere instelling! Maar na zoveel afwijzingen is mijn motivatie ook wel gezakt hoor.
Heb er inderdaad een mailtje uitgestuurd richting die instelling. Had geen telefoonnummer van contactpersoon. Wie weet..