Het voelt heel anders dan 'normale' vakantie. Ik heb totaal NIKS te doen en heb uit ellende maar een stapel boeken besteld. Leesmarathon Een baan kan ik niet vinden, wist ik veel dat je daar in januari/februari al bij moest zijn. Ik ga wel helpen op de manege in ruil voor privélessen
Bhodi
Geplaatst: 02-06-14 13:30
Ekeif96 schreef:
Ik kan er nog niet aan wennen Gelukkig heb ik nu wel (thuis)werk waardoor ik nog een beetje een nuttige dagbesteding heb.
Wat voor werk doe je?
Ekeif96
Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-14 14:28
_sharonnn schreef:
Ekeif96 schreef:
Ik kan er nog niet aan wennen Gelukkig heb ik nu wel (thuis)werk waardoor ik nog een beetje een nuttige dagbesteding heb.
Wat voor werk doe je?
Ik maak samenvattingen
Bhodi
Geplaatst: 02-06-14 14:31
Ekeif96 schreef:
Ik maak samenvattingen
Dat kende ik niet echt als werk zijnde, wel lekker dat je er geld mee verdiend joh, ik ben jaloers!!
Ekeif96
Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-14 14:32
_sharonnn schreef:
Ekeif96 schreef:
Ik maak samenvattingen
Dat kende ik niet echt als werk zijnde, wel lekker dat je er geld mee verdiend joh, ik ben jaloers!!
Ik ook niet hoor, maar zag ergens een oproepje voorbijkomen, dus maak nu samenvattingen voor een aantal examens van 2015
Haha chill hoor fieke Ik vind t ook maar gek dat ik al vakantie heb! Werk veel ('s avonds) en ben dan best brak sochtends, hoewel ik elke ochtend voor half acht wakker ben. Verder de paarden natuurlijk..
Ik vind het heeeerlijk om eindelijk vrijheid te hebben en lekker te kunnen doen wat ik wil! Denk wel dat ik binnenkort niet zoveel te doen meer heb, maar ik heb een aantal sollicitaties gedaan dus hopelijk kom ik aan een baantje voor in de zomer en daarna
Ik kan ook de 5de overdoen, maar dat hoeft hopelijk niet, haha! Ik ben heel erg benieuwd naar de normen. VMBO had hoge normen op twee vakken na, waaronder Nederlands die ruim 8000 klachten had...