Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:Ik kom me hier ook eens melden![]()
Ik heb een jaar als DTP'er gewerkt, maar na 3 contracten moest ik vertrekken omdat ze geen vaste contracten geven![]()
Nu is in die branche bijna helemaal niks te vinden, en heb ik het afgelopen half jaar wat bijverdiend met naambordjes maken en pasteltekenen.. ik wil er toch een part-time baantje bij om in ieder geval de vaste lasten te kunnen betalen totdat ik een baan in mijn vakgebied vind..
Nu ben ik iemand die niet graag stil zit, ik werk graag met mijn handen.. laatst op een vacature voor vakkenvuller bij Ikea gereageerd.. maar ik was meer iemand voor op een kantoor..Dat soort reacties krijg ik dus overal, omdat ik smal gebouwd ben en netjes en rustig overkom.. Blokker, kruidvat.. daar nemen ze niemand boven de 21 aan lijkt wel.. Ik ontvang zelfs geen reacties meer op veel sollicitaties.
Waar kun je nog een gewoon, simpel bijbaantje vinden als 28-jarige?
Vandaag heb ik op een advertentie van de Action gereageerd.. Benieuwd of ik daar iets van hoor.
Winged schreef:Steffie2012 schreef:Ik ben ook op zoek naar werk. Ik zoek een baan als communicatiemedewerker of redacteur in Brabant, Zuid-Holland of Utrecht. Helaas zijn er bijna geen vacatures, dus tips zijn welkom!
Check je villamedia wel eens?
PercyLeen schreef:Wil je alles aanpakken 8nnemiek? Welke regio zit je?
Ier schreef:Leuk gesprek gehad. Figuurreeksen waren prima te doen, verbalen analogieën wat minder. Heel veel woorden waren 'oud-Nederlands', waardoor ik de betekenis er niet eens van wist.Aanstaande maandag word ik teruggebeld over hoe/wat.
Morgen het derde gesprek deze week, ben benieuwd!
Evenstar schreef:Helaas, ik kom we weer hier melden (is al weer tijdje geleden). Mijn contract gaat niet verlengd worden, vanwege het feit dat de overheid de subsidie van huidige werkgever gaat halveren .... pffffffffff
Fiebie schreef:Wat zoek je en waar?