Symbeami schreef:jee Astaloca, bij jou ook al? Wat is er gebeurd?
nou eh ben gebeld dat ik niet meer nodig ben, had een tijdelijk contract via een uitzendburo..
Dusja..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
VonDutch schreef:Inderdaad, je hebt recht op je loon! dus werk van maken, je hebt er ook zelf moeite en tijd ingestoken he..
Moest je verkopen bij het callcenter nicole?
Fitch schreef:Mensen, het is mogelijk. Ik reageerde een tijdje geleden in dit topic en dacht dat ik NOOIT een leuke, geschikte baan zou krijgen en altijd gedoemd zou zijn tot uitzendwerk. Omdat ik zo treurig was reageerde ik hier zelfs vrijwel niet. Maar, nu heb ik toch een baan gevonden tegen alle verwachtingen in. Het is zelfs m'n droombaan! Dus dit berichtje even om te laten zien dat 't toch mogelijk is, zelfs als je eerst denkt dat je nooit iets zult vinden.![]()
Ik wens iedereen veel succes met zoeken!
Cowgirl schreef:IK HEB GETEKEND!!! voor 1 jaar!!.
Ik begin tevens ook geweldig goed want afgelopen zondag ben ik bij het uit de paddock halen ondersteboven gelopen door 3 paarden.
Schade: 1 hersenschudding.......dus na 2 weken werken zit ik nu weer in de ziektewet.
Maar goed aangezien wat er gebeurd is mag ik niet klagen want ik ben er immers nog, had wel even anders kunnen aflopen.
Dit keer gelukkig begrip van de werkgever en kon ik ook mijn contract tekenen. Nog 1 week thuis zitten en dan kan ik hopelijk weer een paar uurtjes aa de gang.
ik ga jullie nu definitief verlaten en wil degene die nu nog zoeken ontzettend veel succes wensen met het vinden van een baan.