Super goed gedaan! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Super goed gedaan!
Ben er niet helemaal bij met mijn hoofd
kan ik wat dingen bijwerken...
Ga nog wel een klacht indienen bij het examenbureau aangezien het een rommeltje was gisteren. Dus wie weet mag ik hem herkansen, want ik weet dat ik beter kan dan dit maar omdat ik op het laatste moment toch alles met de hand moest doen ipv pc (heb pc gebruik geregeld via decaan) is het minder goed gegaan ivm pijn in mijn hand/arm. Dus wie weet.
de andere 80 van de module opdracht zitten in een IO report die ik morgen ga afwerken whieehoo. hopen dat ik van de 80, 40 punten heb dan heb ik deze ook weer gehaald. En dan diehard leren aan voor mijn herkansing volgende week en andere twee toetsen.
.
DewiRox schreef:Succes allemaal nog!
Mijn tentamens beginnen 20 april. Ik heb er 3 en ook nog een deeltoets. Die week daarvoor moet ons project worden ingeleverd en ik heb ook nog wat kleine opdrachtjes. Na de tentamens nog 8 weekjes school en als ik ook dat blok geen herkansingen heb, heb ik over ruim 11 weken al lekker vakantie.
Leuk zeg Dubai! Zomaar?
8 april heb ik een meeloopdag bij de Hoogstraat in Utrecht, een revalidatiecentrum.
?
(1 punt)..