Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
heb maandag weer twee weken tentamens.. gelukkig niet elke dag een tentamen dus zou voldoende moeten zijn om rustig en op mijn gemak te kunnen leren.. Het enige waar ik van baal is dat de herkansing ook gelijk valt met mijn reguliere tentamen. Dus heb twee keer een dag waarbij ik twee tentamens moet maken met een 4 uren ertussenin gelukkig. Deleted schreef:Ben nu bezig met mijn samenvatting Privaatrechtheb maandag weer twee weken tentamens.. gelukkig niet elke dag een tentamen dus zou voldoende moeten zijn om rustig en op mijn gemak te kunnen leren.. Het enige waar ik van baal is dat de herkansing ook gelijk valt met mijn reguliere tentamen. Dus heb twee keer een dag waarbij ik twee tentamens moet maken met een 4 uren ertussenin gelukkig.

wil heel graag naar die school verpleegkunde studeren! CCCCC schreef:Lijkt me verschrikkelijk Spottedponie! Knap dat je het toch maar doet! Ik werkte 4 dagen en 1 dag school, vaak was ik dan de hele zondag wel kwijt aan huiswerk maar dat valt heel erg mee in vergelijking met jou zeg!
En ik heb de knoop 'doorgehakt'. Ik ga alles op alles zetten om naar de Uni te kunnen na de zomer. Zaterdag naar de open dag van de Universiteit Wageningen voor de studie Gezondheid & Maatschappij.
Dus nu 'even' de P halen en de hele zomervakantie blokken voor de wiskunde toelatingstest op VWO niveau. Dus ik ben ook heel erg veel met school bezig, maar ik heb een doel voor ogen.
Vrijdag eerste tentamen van deze periode, dus daar ga ik vandaag de hele dag mee aan de gang. Een Exceltoets, vind ik gelukkig redelijk simpel dus hoop toch wel een 7 of 8 te kunnen halen.

Moet ik over 2 weken herkansen en als ik die binnen heb, heb ik sowieso al 30 punten.
Deleted schreef:Ben nu bezig met mijn samenvatting Privaatrechtheb maandag weer twee weken tentamens.. gelukkig niet elke dag een tentamen dus zou voldoende moeten zijn om rustig en op mijn gemak te kunnen leren.. Het enige waar ik van baal is dat de herkansing ook gelijk valt met mijn reguliere tentamen. Dus heb twee keer een dag waarbij ik twee tentamens moet maken met een 4 uren ertussenin gelukkig.
moet ik 3u in een bus zitten... zuchtttt..