Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik ben daar ook best makkelijk in en als ze het zo kort van te voren wijzigen sla ik die les in overleg met de docent meestal over. Meestal vinden ze dat in het geval van rijles niet zo erg. Maar ik zit dit kwartaal verplicht op een andere richting (Product Design) en we gaan in de werkplaatsen op school aan het werk, dus dat kan ik niet skippen. Zonder die lessen mag je niet in de werkplaatsen werken, maar we doen mee met de Hema ontwerp wedstrijd dus we moeten wel
Wat raar zeg. Heb je dat ook aangegeven bij die rijschool waar je leste? Goed dat je over gaat stappen
Hoop dat je dan je rijbewijs snel hebt!
oh dat kan echt niet.
bah bah.

nog een lesje of 3 dan heb ik het eerste "deel" van de leskaart afgesloten en dan gaan we blokuren rijden.
. Was eerst bijna altijd enkel op de baan waar wij woonden of tenminste dan maar 1 baan meer maar nu vorige week toch een serieus stuk mogen rijden in vergelijking met anders. Het is enkel moeilijk om eens tijd te vinden altijd omdat ik nog 2 zusjes en een broertje heb die met regelmaat meegaan en ik niet mag rijden als zij mee zijn (volgens de wetgeving).
.
heb niet eens vakantie nu haha. Volgende week pas.

in m'n rechterknie, aan de zijkant. Heb het aangegeven bij m'n instructeur en we hebben al van alles geprobeerd: stoel meer naar voren of naar achteren, wat hoger, wat lager.. het helpt alleen niet
heb het niet altijd, gisteren ging het goed maar vorige week lag ik bijna om toen ik uitstapte. Heb anders nooit last van m'n knieën
Al bedenk ik me wel dat ik jaaaaren geleden een keer een wat wiebelende knieschijf gehad heb en dat dat toen getaped is door de fysio. Dat voelde wel een beetje hetzelfde geloof ik. 
Wel eens een zere rechterbilspier na een blokuur rijden Warboel schreef:Trouwens meiden hebben jullie ook soms zo'n last van je knieën na rijles? Soms heb ik dat echt zo ergin m'n rechterknie, aan de zijkant. Heb het aangegeven bij m'n instructeur en we hebben al van alles geprobeerd: stoel meer naar voren of naar achteren, wat hoger, wat lager.. het helpt alleen niet
heb het niet altijd, gisteren ging het goed maar vorige week lag ik bijna om toen ik uitstapte. Heb anders nooit last van m'n knieën
Al bedenk ik me wel dat ik jaaaaren geleden een keer een wat wiebelende knieschijf gehad heb en dat dat toen getaped is door de fysio. Dat voelde wel een beetje hetzelfde geloof ik.