Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
LauraSaskia schreef:Ik heb 'm al 2 keer gedaan, en iedere keer op een 1 of 2 fouten gezakt. Toen ook samenvattingen gemaakt, en alle oefentoetsen van een cd-rom net zo lang tot ik ze haalde. Ben denk gewoon achterlijk ofzo![]()
Ga zo je enquête invullen!
.
DewiRox schreef:Hier gaat ook alles goed. Tot nu toe alle tentamens en studiepunten in 1x gehaald.
Ze zijn er bij ons 'achter gekomen' dat je bestanden in je GR kunt zetten. Vanaf aankomende module worden GR's dan ook niet meer toegestaan op de hele opleiding, voor alle jaren. Best wel vervelend, wij moeten erg veel rekenen en met een GR is dat wel veel makkelijker dan zo'n casio. Kan mij ook niet voorstellen dat ze er pas dit jaar achter zijn gekomen dat dat kan, maar de docenten zeggen van wel.
DewiRox schreef:Ja, op de middelbare school legde mijn wiskunde docent zelfs uit hoe je ook via de computer documentjes op Notefolio kon zetten. Ook op het volwassen onderwijs zeiden ze dat we dat gewoon lekker moesten doen. Maar hier wisten ze het blijkbaar niet en zijn ze er dit jaar achter gekomen..
Wij hebben veel wiskunde B en ook natuurkunde waarmee we telkens moeten doorrekenen. Dus zo'n casio is dan super irritant. Ik ga eens kijken naar die Texas dan
. Nah, de hoeveelheid wiskunde en natuurkunde valt mee hoor. Ook omdat het heel erg wordt afgewisseld met anatomie, vervaardigen, registratie enz. Maar in elke module komt er wel wat wiskunde B en natuurkunde in voor. Ik vind wiskunde en natuurkunde wel leuk, dus het had van mij zelfs nog wel wat meer gemogen. Maar voor de mensen die bijv een c&m profiel hadden is het precies te doen denk ik. DewiRox schreef:Ja ik doe inderdaad bewegingstechnologie. Nah, de hoeveelheid wiskunde en natuurkunde valt mee hoor. Ook omdat het heel erg wordt afgewisseld met anatomie, vervaardigen, registratie enz. Maar in elke module komt er wel wat wiskunde B en natuurkunde in voor. Ik vind wiskunde en natuurkunde wel leuk, dus het had van mij zelfs nog wel wat meer gemogen. Maar voor de mensen die bijv een c&m profiel hadden is het precies te doen denk ik.
. Mooi dat je het leuk vind! Mijn interesse toch meer bij de anatomie alleen. Maar het lijkt me een heel interessant beroep en je kan er het leven van mensen zoveel makkelijker op maken
Heb m'n laatste differentiëren toets goed verknald maargoed, ik ga wel voor de herkansing.
Ben zwaar gemotiveerd nu alle stof voor het tentamen goed bij te houden en tot nu toe gaat dat goed!
spottedponie schreef:Wat goed Liespower!
Ik heb even een dip gehad met school, voornamelijk omdat een deeltijd studie met zoveel studiebelasting (30 tot 40 uur) naast een fulltime baan behoorlijk zwaar valt, maar inmiddels krijg ik weer wat energie, en heb ik de laatste dagen alweer behoorlijk veel gedaan...
Stage heb ik wel opgeschoven naar september, word nu niet meer aangenomen op scholen, dus de planning is om vanaf september gewoon een schooljaar lang een halve dag in de week stage te lopen (en dan dus een halve dag minder te gaan werken bij mn huidige baan)
Ik denk namelijk dat het voor scholen ook prettiger is om een vol schooljaar gebruik te kunnen maken van een stagaire, dan dat ze maar een paar weken iemand moeten begeleiden...