Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PercyLeen schreef:Ik heb vandaag een LICHT admin medew. geplaatst voor 2 dagen in de week met een bruto uurloon van 15eur!! Echt asociaal maar de klant ging toch akkoordJe mag al blij zijn als je werk hebt hoor tegenwoordig! Ik verdien ook geen bakken met geld als junior maar ik ben wel aan het werk in mijn studie richting en dat is me nu echt meer waard!
Duhelo schreef:PercyLeen schreef:Ik heb vandaag een LICHT admin medew. geplaatst voor 2 dagen in de week met een bruto uurloon van 15eur!! Echt asociaal maar de klant ging toch akkoordJe mag al blij zijn als je werk hebt hoor tegenwoordig! Ik verdien ook geen bakken met geld als junior maar ik ben wel aan het werk in mijn studie richting en dat is me nu echt meer waard!
15euro bruto is toch veel?
ik snap jullie geld systeem niet meer
sommige 18 jarige jobstudenten werken in nederland voor amper 5 euro per uur, waar het hier in belgie minimum 8 euro is, en volwassenen werken dan in nederland aan 15 euro, waar wij amper aan de 12-13 euro raken?
Pascal schreef:Wat ik zoek het liefste iets administratiefs...
Aangezien ik me medische klachten niet te zwaar werk mag doen, het zal nog niet mee gaan vallen om wat anders te vinden.
Maar ik neem aan dat ik naar 6 jr recht op WW heb en een eventuele aanvulling daarop want met alleen een WW kan ik mijn vaste lasten nog niet eens betalen..
PercyLeen schreef:kaatje77 schreef:echt waar, dan mag ik mijn handen dichtknijpen geloof ik...............
Ik ben nog een broekkie hé, kom net kieknal is onze branche ook geen vetpot hoor, het is voor velen een opstapje
dide schreef:Wat zijn het toch een mensen in die mode/media wereld! Doen ze eerst nog een voorstel van 1100 euro, waarop ik wederom nee zeg. Bellen ze daarna terug dat ze me dan toch 1200 bieden als ik maandag al kan beginnen! En mijn eerste werk zal zijn merchandise verkopen bij een live show van een NL programma. Goh wat vervelend werk