Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marcella schreef:Gisteren ook weer 2 sollicitaties eruit gedaan waaronder eentje met minimaal 28 uur beschikbaar zijn en dat is precies wat ik wil.
En nog leuke andere vacature gezien, maar woon te ver buiten maximale aantal kilometers.
Fangio schreef:Gefeliciteerd Blingh! Dat maakte het vervelende begin van je vakantie dan toch nog een beetje goed
@ Sheran, zou je dan wel bijstand krijgen als je nog bij je ouders ingeschreven staat? Dat hangt heel erg af van hoeveel zij verdienen denk ik... Maar ik heb er verder geen verstand van, dus hoop dat alles in orde komt voor je!
Mijn reistijd is trouwens normaal 40 min, maar nu door wegenwerken in de spits ook anderhalf uur! Ik vind het lang, maar nu wel te doen omdat ik weet dat het tijdelijk is, maar 'voor altijd' zou ik het persoonlijk wel erg lang vinden
Amandavd schreef:Ook met bijstand heb je sollicitatie plicht, maar hoe dat precies zit weet ik niet.
Cayenne schreef:Amandavd schreef:Ook met bijstand heb je sollicitatie plicht, maar hoe dat precies zit weet ik niet.
*komt onder meeleesrots vandaan*. Ik heb ooit ook in de WAO en later bijstand gezeten.
Omdat ik 80 tot 100% was afgekeurd, was ik vrij van sollicitatieplicht.
Is dat dan nu veranderd? Ik heb iig in de bijstand nooit hoeven solliciteren.