Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Jammer voor je moeder!Marcella schreef:Gisteren ook weer 2 sollicitaties eruit gedaan waaronder eentje met minimaal 28 uur beschikbaar zijn en dat is precies wat ik wil.
En nog leuke andere vacature gezien, maar woon te ver buiten maximale aantal kilometers.
Hahaha nee doe ik toch maar niet.
Stom gedoe. Doe maar gewoon een baan ^_^ 
maar daar ga ik helaas niet aan komen denk ik.Fangio schreef:Gefeliciteerd Blingh! Dat maakte het vervelende begin van je vakantie dan toch nog een beetje goed
@ Sheran, zou je dan wel bijstand krijgen als je nog bij je ouders ingeschreven staat? Dat hangt heel erg af van hoeveel zij verdienen denk ik... Maar ik heb er verder geen verstand van, dus hoop dat alles in orde komt voor je!
Mijn reistijd is trouwens normaal 40 min, maar nu door wegenwerken in de spits ook anderhalf uur! Ik vind het lang, maar nu wel te doen omdat ik weet dat het tijdelijk is, maar 'voor altijd' zou ik het persoonlijk wel erg lang vinden
. Ik woon al 10 jaar niet meer bij mijn ouders, maar ik heb geen geld om een eigen huis te kunnen huren/betalen. Dus kom ik in de illegale kamerhuur en daar kun je je dan weer niet inschrijven. Ik kan het qua treintijden en studie niet eens redden om echt bij mijn ouders te wonen. Op zulk soort momenten vind ik het toch wel raar dat het inkomensmaximum voor sociale huurwoningen zo hoog is, en dat je er ook niet direct uit hoeft als je teveel verdient. Er zijn zoveel mensen die nu in zo'n gat zitten... ze staan te lang op de wachtlijst voor een sociale huurwoning, maar mogen geen vrije sectorwoning huren.
heb dat werk 2 jaar gedaan, maar m'n profiel sluit niet aan
wat een bullshit zeg.
Maar misschien dat het regiogebonden is hoor!
Amandavd schreef:Ook met bijstand heb je sollicitatie plicht, maar hoe dat precies zit weet ik niet.
Cayenne schreef:Amandavd schreef:Ook met bijstand heb je sollicitatie plicht, maar hoe dat precies zit weet ik niet.
*komt onder meeleesrots vandaan*. Ik heb ooit ook in de WAO en later bijstand gezeten.
Omdat ik 80 tot 100% was afgekeurd, was ik vrij van sollicitatieplicht.
Is dat dan nu veranderd? Ik heb iig in de bijstand nooit hoeven solliciteren.