Nachtdienst

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 06:47

Ja, mooi.. hoog en breed.. <3 en ook nog een knuffelkont! Lucky you!

Bij de keuringen wordt er voornamelijk naar het paard gekeken en niet zo zeer naar mij. Maar ook dan vind ik het spannend hoor! Heb alleen niet zo het idee dat er op gelet wordtv :+ .. Hier een paar foto's van het best gaand onder het zadel.. we hebben op landelijk niveau de halve finale gehaald.. maar als je naar mijn houding kijkt, die is om te janken natuurlijk. |o

Afbeelding
Afbeelding

Dit paard is nu alweer verkocht, we kregen haar niet goed mak voor de kar. In elk geval niet om er groepen mensen in een huifkar mee voort te trekken. Ze wordt nu een fokmerrie.
Daarom nu een nieuw project, met ook mooie ruime gangen, waarmee ik naar de keuring moet voor deze rubriek..

xMayo

Re: Nachtdienst

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 08:54

Haha nou ik lees na het slapen even bij... Precies na mijn post werd het erg druk en het is tot 6.45 chaos geweest dus geen tijd gehad om gezellig mee te praten. :o :=

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 09:08

Ik zit op de pont opweg naar mijn auto.. Welterusten alvast een tot "morgen"

Snuupke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 09:36

Ik ga naar bed. ..t was een gekkenhuis! Lees straks even bij
Weltrusten allemaal!

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 10:12

Ik meld me vanavond ook weer :+
Nu thuis en lekker m'n bed in.

Slaaplekker!

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 00:53

"Goedemorgen!"
Iedereen goed geslapen?? Hier redelijk, vaak wakker, maar viel ook weer snel in slaap.. 2/2.. :+

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 01:21

Goedemorgen :D
ik heb redelijk geslapen, werd 2x thuis aangebeld.. en aangezien ik op t moment lastig gevallen wordt zit ik direct rechtop in mijn bed :Y) gelukkig nog wel wat kunnen slapen.

laatste nacht en dan vakantie :D

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 01:29

Hè bah.. lastig gevallen worden.. op een enge manier? Zal wel als je rechtop in bed zit.. -O- Je hebt lekker wat om naar uit te kijken! Hoop voor je dat het weer mee gaat zitten, kan je lekker ritjes gaan maken.. :D

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 01:34

Hoi!
Sinds kort werk ik op een lab in de ploegendienst

Morgen en overmorgen weer de nachtdienst en dan weer 4dagen weekend
De switch van middag naar nachtdienst vind ik het moeilijkst, niet de diensten zelf. Dat zijn de ochtenddiensten vind ik haha

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 01:37

Trouwens, Helenalena, wat vind je zo slecht aan je houding op die foto?! ik zie alleen teentjes die wat meer naar binnen mogen (ik mag t zeggen, doe t zelf ook :)) )

Naaa, t was eerst wel met aan de deur staan, ook savonds laat/snachts. Nu is het meer af en toe via de app. Maar blokken heeft geen zin, is nu al het 3e nummer waarmee het gedaan wordt.
Zodra ik dus niemand aan mijn deur verwacht en er wordt aangebeld schrik ik dus heel erg.. Ben al aan t rond kijken voor een ander huis :Y)
Jaa ik hoop ook op een beetje 'normaal' weer, iig niet zoveel regen..

Welkom Corientjuhh! ik heb gelukkig nooit zo moeite met switchen, wel met dagdiensten :+
Laatst bijgewerkt door Lis_Ol op 26-11-15 01:54, in het totaal 1 keer bewerkt

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 01:43

Ik weet niet of ik heel veel actief zal zijn hier, maar zal af en toe een kijkje nemen :)

Moet zeggen dat het deze keer ook wel beter gaat
Is mijn 3e dienst nu :)

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 01:57

Welkom corientjufh! Switchen gaat me ook wel redelijk af.. alleen laat/vroeg dat kan ik echt niet! -O-

Pfff, lijkt me dus echt helemaal niets hè, zo'n stalker. En dan ook nog eens al die moeite die er voor gedaan wordt! Moet je toch wel een aardige kronkel in je hoofd hebben, lijkt mij zo. }:0

Tja mijn houding.. inderdaad die tenen naar binnen, best lastig op een rond paard, tenminste als je ook je kuit een beetje aangesloten wilt houden. Heb het idee dat dat wel iets beter gaat tegenwoordig. En die hakken uitdrukken, met name in draf zie ik dat vaak terug op de foto. Zat eerst te denken om de beugels korter te doen, maar dat vind ik echt niet lekker zitten.. heb dan juist het idee dat ik niet stabiel zit ofzo.
Ik zit gelukkig al wel een stuk rechter, had nog wel eens de neiging om voorover te zitten, vooral op een wiebelig jong paard.. (slecht! ik weet het |o )
Oh ja, en pianohandjes, die moeten recht op! Vind wel dat mijn arm houding altijd wel netjes is. Alleen als ik een hele tijd echt heb rondgehobbeld buiten, zonder een beetje dressuurmatig op te pakken, dan moet ik er weer opletten dat ik me handen meer draag..

Zo dat was het wel een beetje.. :+ _O-

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 02:17

Laat vroeg hoef je bij mij ook niet mee aan te komen, wij werken tot 23.30 en dan om 7.00 weer beginnen. Mag hier overigens ook niet..

T is ook echt niet fijn, ben heel duidelijk geweest dat ik niks met hem wil, maar het lijkt niet tot hem door te dringen. Heb het eerst aardig gezegd, boos geworden, genegeerd (geblokkeerd op app, ging die smsen/privé bellen) uiteindelijk werd ik door een ander nummer geappt waar ik op vroeg wie het was.. naja toen weer duidelijk aangegeven dat ik niks wil en dat die me met rust moet laten. ondertussen zijn we alweer een maand verder en eens in de zoveel dagen krijg ik weer berichtjes (vanavond dus ook) echt een bord voor zijn kop van een aantal meter dik..

Haha ik snap je punten. ik herken me in het voorover zitten op een jong paard wel.. mijn houding op Max was stukken beter dan dat het op Freek is.. als ik hem eenmaal op het achterbeen heb kan ik weer goed zitten, dus ik heb nog hoop :Y)

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 02:36

Zou er verder niets aan te doen zijn? Juridisch gezien.. Moet je wel keiharde bewijzen hebben, maar dit is toch ook niets. En dan zou je er nog voor verhuizen ook.. wat een.. uhmm.. {:)-:(
Zelf gelukkig nog nooit zoiets mee gemaakt, niemand die voor jou ff een flink hard woordje kan doen tegen hem??

Ik zit net ff filmpjes te kijken van een paard dat ik zelf (voor het eerst) heb mogen beleren, och jee wat zat ik er onzeker op.. was denk ik de 3e keer los door zo'n grote bak.. stuur zat er nog niet echt op en ze liep zelf totaal niet met een goede takt.. zie ook heel erg goed met het lichtijden, dat je dan nog een beetje na stuitert..
Heb ik wel een half jaar later de halve finale bestgaand mee gehaald! Onbegrijpelijk dat dat zo snel kan gaan..
Zal het filmpje even delen, zet je geluid zacht.. de instructrice werd een beetje enthousiast.. :+

Snuupke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 03:24

Ben ik weer! Tot nu toe druk bezig geweest, hopelijk even rust nu!
Welkom corientje!

Ik heb trouwens niet veel geslapen, ik zou vandaag gaan rijden maar is er ook niet van gekomen.
Ben met mijn dochtertje naar de tandarts geweest, heeft echt een probleemgebit nu al!
Weer slecht nieuws er moeten 3 kiezen uit, kon serieus wel janken.

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 03:38

Hoi hoi.. hier is het zo ontzettend rustig. Veel computer werk, maar ik heb de concentratie van een visstick, schiet niet echt op..

Hoe oud is ze dan? 3 kiezen er uit! Das niet niks.. -O-

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 03:58

nee wss niet, ze kunnen hier vrij weinig mee. heb wel een melding gemaakt dus mocht ik bellen weten ze bij de politie iig wat ze er mee kunnen doen.
Iemand laten bellen (mijn vader wil t al doen, meerdere mannelijke vrienden van me ook) durf ik niet. Hij weet waar ik woon dus als die gek wil..
Speciaal hiervoor verhuizen is een groot woord, wil al wat langer wat anders, maar nu mag het van mij wel wat sneller gaan :=

Haha je instructie is wel fanatiek idd, wel leuk om te zien hoe lastig ze het vinden he als ze zo jong zijn. wel knap als je een jaar later dan zo'n prijs mee mag nemen!
Merk aan Freek dat die nu met zijn 5 jaar ook nog vaak aan het zoeken is hoor. Maar dat komt door zijn hoogte.. slungel :+

He wat vervelend maud! 3 kiezen is wel heel veel al op jonge leeftijd... Sterkte!

hier is het ook erg rustig, gelukkig maar. nog 4,5 uur en dan heb ik vakantie *\o/*

Snuupke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 03:58

Ik kan dat ook niet in de nacht achter de pc...kak meteen in.

Ze is 6, gelukkig haar melkgebit nog..mja vind het zo zielig ze houd geen tand meer in haar mond over.

xMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 04:01

Goedenacht! :)

Heerlijk lijkt me dat, na de nacht gauw paard opzadelen en even een rondje doen!

Helena, wat een prachten! Vind trekpaarden echt fantastisch..

Hier weinig slaap. Vind het werken in de nacht heerlijk, maar slapen overdag, ho maar. :( Half 9 lag ik erin, geslapen tot kwart voor 10 en toen van 11 tot half 2. Daarna niet meer fatsoenlijk kunnen slapen.
Tot nu toe gelukkig nog geen last van slaap. Ze zijn redelijk rustig hier vergeleken met gister nacht, dat was een gekkenhuis :=

Heerlijk vakantie Lis!

Welkom Corientjuh :)

Snuupke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 04:09

Goh lis wat een vervelende situatie, zou aangifte doen hem niet afschrikken?

Vraag: ik hen een themabal met als thema: kinderfeestje. Iemand creatieve of leuke ideeën voor een outfit?

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 04:19

Ja, daar heb je ook gelijk in Lis, je weet nooit waartoe iemand in staat is als hij flink wordt toegesproken. Vrijdag naar een congres dat gaat over risicovolle eenlingen :+
Wanneer die jonkies hun balans zo aan het zoeken zijn, moet ik dat soms ook en heb dan zo het idee dat ik ze in de weg zit.. gaat gelukkig wel steeds beter, mijn balans wordt toch wel steeds beter denk ik. :Y)

6 jaar nog maar.. ach, arm kindje.. heb zelf nog maar 1 gaatje gehad, vond dat al een hel!

Dank je mayo! Ik ben ook super trots dat ik er op mag rijden! Zijn nog geen eens van mezelf, maar hij vertrouwd ze helemaal aan me toe.. echt leuk is dat.

Hahaha.. leuk thema! Kinderfeestje.. en dan een outfit.. moet niet op van die fetish achtige dingen gaan lijken denk ik _O- Wat het al snel doet wanneer je alla kind aan komt.. Of je moet dan als clown.. ballon.. zo'n trekding waar confetti uitkomt.. of een feestmuts..

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 04:31

ik vind het ook altijd wel lekker hoor Mayo! vooral in het weekend, niemand op de weg, overal rust en dan lekker met je paard aan de slag :)
daamn wat weinig slaap, ik had dan echt nu al onder m'n tafel liggen knorren hoor _O-

aah das idd vervelend voor je dochter maud! zo jong en dan al zo'n gedoe met het gebit..
aangifte gaan ze wss niet doen, heb al met iemand er over gesproken die bij de politie heeft gewerkt. hij heeft zegmaar nog niks strafbaars gedaan.. ik bewaar wel alle apps/smsjes dus mocht het er ooit van komen..

Haha stuur me maar wat informatie door helena _O-

pff kinderfeestje.. ik zou inderdaad ook aan iets met clownen denken, al vind ik ze zelf door eng :') sminken etc..

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 04:34

Hahaha.. als ik iets van een profiel over een doorsnee risicovolle eenling.. dan ben jij de eerste die het hoort! :D

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 05:46

haha thanks!
ik hoop dat het gewoon wat rustiger gaat worden wat dat betreft :)

ik zit hier echt m'n tijd uit te zitten.. de eerste zullen zo wel weer wakker worden om uc's in te leveren. dan heb ik weer iets te doen..

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 05:58

Hier een flink inkak moment.. en dan vanavond heerlijk ontbijten bij de wol.. bleh :r :+ Hahaha.. komt vast goed.