Vraag me wel af bij wie je dit hebt nagevraagd. Bij mij op het gemeentehuis hebben ze heel duidelijk op deze manier gezegd en hiervoor had ik dit ook reeds opgezocht en tot dezelfde conclusie gekomen. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vraag me wel af bij wie je dit hebt nagevraagd. Bij mij op het gemeentehuis hebben ze heel duidelijk op deze manier gezegd en hiervoor had ik dit ook reeds opgezocht en tot dezelfde conclusie gekomen.
.
Puh, ik zou dat risico echt niet nemen eerlijk gezegd, maar dat is jouw keuze.
, 

Of ben ik nou gek?

Ik heb donderdag theorie.
Liesjeloef schreef:Hier ook nog geen groene strepen gezien.. Morgen en donderdag weer rijles, ben benieuwd. Vorige week een begin gemaakt aan de stopopdracht
Hylkje, al meer bekend over je examen?
Eelmo, waar zitten je fouten? Wet en regelgeving?
gevaarherkenning vind ik echt super moeilijk! Lastig in te schatten hoe hard je voorganger rijdt bijvoorbeeld. Had het er vanmiddag nog over met een klasgenoot, als ze korte filmpjes zouden gebruiken is het beter in te schatten, denk ik. Wet en regelgeving lukt opzich wel...
Mocht van m'n rij instructrice niet meer zo onzeker zijn over m'n kunnen..
Of nouja losse theorie avonden waar je gewoon binnen kan lopen en dan vragen kan stellen + examentraining. Vanavond ga ik daar nog heen.
Hylkje schreef:Liesjeloef wat bedoel je met examen rit?