Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
DewiRox schreef:Ik verveel me ook nooit zo snel, kom zelfs tijd te kort soms. Vanmorgen om 8 uur al boodschappen gedaan, toen naar de pk sample sale, gereden. Nu net gedouched, taarten bakken en vanavond mijn verjaardag vieren.
Morgen naar de stamboekkeuring in Ermelo, 's avonds werken en zondag ook de hele dag werken.
Om dan nog maar niet over volgende week te spreken haha
hierna lekker naar Bub toe en rijden
. Ben nu toch wel een beetje moe haha Jolijnn schreef:Ik heb solcitaties eruit gedaan, even met vriendlief geweest en net weer enkel laten intapen.. straks wat eten en dan verder met de lijstjes en het nieuwe topic
, ik werk op een drukkerij achter de miro, super leuk daar!
, moet je even Studentenwerk een sollicitatie doen
Zat vol na 1 bord...
sterreke98 schreef:Jolijnn schreef:Ik heb solcitaties eruit gedaan, even met vriendlief geweest en net weer enkel laten intapen.. straks wat eten en dan verder met de lijstjes en het nieuwe topic
Kom bij mij werken, ik werk op een drukkerij achter de miro, super leuk daar!
, moet je even Studentenwerk een sollicitatie doen

. Misschien kan je maandag middag al aan de slag
. Werk ik ook haha 
L_isaa schreef:Ik vind het ook maar raar, nu al vakantie hebben! Ik ga nu extra werken, om mezelf een beetje bezig te houden. Waar kon ik ook Alweer het lijstje invullen voor dat eendere topic? Ik kan het nergens vinden

xChanelx schreef:Zijn er meer mensen die na hun laatste examen helemaal 'kapot' waren? Dus hartstikke moe, (hoofd)pijn enz.?
Want ik had dus gisteravond echt een megadip. Ik was zo verschrikkelijk moe.
En sinds vanochtend zijn mijn nek, rug en schouders eindelijk weer los. (Ik zat helemaal vast.)
Blijkbaar speelde bij mij stress een grotere rol dan ik voelde.
Ik merk echt een grote verandering sinds gistermiddag.
Héérlijk.