Nachtdienst

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Re: Nachtdienst

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 05:27

Goedemorgen.

Morgen vrij.

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 06:12

Goedemorgen. tot hoelaat moet je dan vandaag?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 07:00

08.00 uur als het goed is

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 01:17

Goede avond!! Hier 1/2.. Nog meer hard werkende mensen hier?

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 01:24

Yessss, 5/6 :wave:

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 01:48

Zes stuks.. dat is behoorlijk wat. Ik vind 2 eigenlijk net te weinig, nou ja.. liever helemaal niet, maar 2 dat breekt me echt op.

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 01:54

ik heb er liever meer hoor, 2 vind ik ook niks :))
heb altijd meeste moeite met de 2e nacht, erna zit ik in t ritme en gaat het wel hoor :j

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 02:07

Mijn lichaam gaat altijd zo protesteren, met name mijn maag darm kanaal.. :')
Donderdag kom ik uit de nacht en dan gaan we 's avonds wokken met alle collega's en cliënten, lekker ontbijten dus.. en daarna weer 7 dagen aan de bak. Ik kan mij lol op.. maar dat nog liever dan 6 nachten! Dus respect voor jou, voor jou zit het er bijna op.. lekker.

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 02:20

dat heb ik inderdaad ook vaak de eerste 2 dagen, daarna nergens meer last van.
haha inderdaad een lekker ontbijt, maar wel gezellig!
moet je dan vrijdag alweer aan de slag?!

haha, ik heb er nu 6, volgende maand 5 achter elkaar,
in januari weer 6 en die week erna geloof ik 4... dus red me aardig :Y)
Maar na deze 6 heb ik lekker 3 weken vakantie

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 02:29

Oh lekker zeg.. ga je nog weg? Zit je altijd in de nacht dan?

Vrijdag is eigenlijk mijn vaste vrije dag.. en had me opgegeven voor een congres en verder eigenlijk geen vrij er omheen aangevraagd (beetje vergeten en ik werk gemiddeld maar 4 dagen in de week).. Beetje dom dus, want nu moet ik vanaf zaterdag t/m donderdag gewoon weer werken.. ach. Ik ga half december lekker een weekje weg.. dus heb iets om naartoe te leven.

Snuupke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 02:35

Meld zich! Ik zit er weer in voor 3...

3 weken vakantie lis heerlijk!!
Pff helenalena, wat een reeks..dat is precies de reden waarom ik alleen maar nachten draai. Heerlijk die regelmaat.

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 02:40

Ik wordt na 2 nachten altijd stik chagrijnig.. als ik vast nacht diensten ga draaien dan krijg ik het aan de stok met mijn vriend denk ik.. :Y) :')
Ik vind het heerlijk om overdag te werken, ik werk op een boerderij, met de daarbij horende werkzaamheden.. heerlijk dus voor een buitenmens. En af een toe een late, zodat ik een beetje uit kan slapen.. hahaha. Plus wanneer ik in de nacht zit heb ik echt niet de puf om dan overdag nog te gaan rijden (moet om 22.15 uur de pont hebben en sta pas om 8.15 uur weer bij mijn auto).. nu kan ik pas weer volgende week woensdag gaan rijden, net voor mijn late dienst.
Rijden jullie wel als jullie in de nacht zitten? Ik zou er gelijk al naast liggen denk ik, wanneer ze schrikt van een fazant.. :+

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 02:52

Nee ga niet weg, wou eigenlijk een weekje turkije gaan maar dat zie ik nu niet zo zitten :D
en nee ben geen vaste nacht, wel veel avonden en nachten. Maar werk 36 uur per week, dus dan kan je wel aardig wat diensten draaien :)
pff beste reeks voor jou dan! ook verdomd snel schakelen qua ritme.

ik heb niemand thuis, alleen een kat _O- dus daar hoef ik mijn nachten niet voor te laten. :))

ik ga in de ochtend altijd door naar mijn paard, ben half 8 klaar, ben ik tussen kwart voor 8 en 8 uur op stal en zit ik er vaak om half 9 op :) ik vind het heerlijk, ben dan wel niet zo fanatiek met rijden als wanneer ik een avonddienst heb of vrij ben, maar kan erna altijd heerlijk slapen na wat inspanning _O-

xMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 03:16

Goedenacht! Nacht 1/3 hier :)

Ik vind 2 nachten juist heerlijk. In kan echt niet slapen overdag... Bij 3 nachten ben ik dus ook echt op. 2 is te doen :)

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 03:22

Ja, das wel heel erg snel.. ga donderdag overdag ook maar gewoon slapen, slaap dan 's nachts denk ik toch wel. Zit dan toch nog niet echt in mijn ritme. Normaal blijf ik dan zo lang mogelijk wakker, mijn vriend maakt me dan eind van de middag wakker. Als ik 's ochtends ga slapen, dan slaap ik door mijn wekker heen. :D

Hahaha.. die katten van ons vinden het altijd leuk om me te terroriseren wanneer ik overdag moet slapen.

Wanneer ik in een bak kon rijden, zou ik denk ik ook wel even proberen wat te doen.. maar moet altijd naar buiten, vind dan wel dat ik alert moet zijn.. moet dan toch het verkeer in, voordat ik bij ons bosje ben.

Edit; Hoi hoi Mayo.. ik ben nu al op.. _O- Ben zelfs te lui om eten te maken ofzo.. ze hebben niets voor me apart gehouden. Gelukkig de medicatie al uit gezet, dan moet ik er wel met mijn koppie bij zijn.

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 03:33

Goedenacht Mayo!
gezellig wat meer mensen aan t werk haha.

Mijn kat komt gewoon bij me slapen haha, die gaat pas zeuren om eten zodra ik wakker word, verder geen last van.
ik ging met mijn andere paard wel vaak naar buiten na mijn nacht :') maar dan gewoon een staprondje hoor.

Ik ga zo tosti's in elkaar bouwen. verder zit ik lekker programma's terug te kijken, is erg rustig hier.
en heb alle uc's al klaar gemaakt voor de hele week (eerste nacht :') ) en medicatie is ook al uit gezet.

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 03:43

Goed bezig!! Het is hier ook zo ontzettend rustig.. :O

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 04:13

Hebben jullie nog tips voor een goede fotograaf die in Zuid- Holland foto's van mij en trekpaard Kwiri wilt maken??
Afbeelding

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 04:25

Oh jawel :D

Vriendin van mij van InvisibleHorse ( @ Gast3289 @ bokt) kan je ook via Google of fb vinden onder dezelfde naam.
Zij heeft afgelopen zomer mooie foto's gemaakt.
Afbeelding
zie ook topic: [ITP] 'afscheids'shoot van mijn aller beste maatje.

LE-Fotografie heeft 2 jaar geleden deze mooie foto's gemaakt. je kan haar vinden via Google of facebook onder dezelfde naam.
Afbeelding

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 04:30

Ja, Gast3289 had ik ook gevonden hier op bokt, die heb ik al PB gedaan.. zo ook Taarss (TDfotografie). Zal nog ff LE-fotografie opzoeken.
Mooi afscheidstopic trouwens! Zie je max nog wel eens??

Edit; Net even gezocht op LE-fotografie. Ze maakt mooie foto's, maar ook erg veel sportgericht.. weet niet of ik haar blij maak als ik haar vraag om een lomp boeren paard op de foto te zetten }:0

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 04:48

Okee, top! ik zal dr ook ff een appje voor je sturen :j

Jaaa, ben vrijdag geweest <3 zie onderaan in mijn topic van mijn onderschrift hihi.

Klopt, is sport gericht, maar ze zet ook genoeg paarden op de foto alleen portret of samen, maakt voor haar volgens mij niet veel uit :j

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 04:57

Oh top! Ben benieuwd, ze woont redelijk in de buurt..
En ook een leuk topic! Freek is ook een machtig mooi paard zeg! Daar ga je veel plezier aan hebben denk ik zo!

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 05:18

ik heb dr een bericht gestuurd, ze zal t wel lezen als ze wakker wordt.

Dankje! ben ook heel erg blij met hem :j heel lief, werkwillig en super slim! hij pakt alles zo snel op.
kan niet wachten om met hem in de ring te verschijnen :))

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 05:43

Hahaha.. hoop maar niet dat ze er net wakker van is geworden dan.. :D

Je zal veel bekijks hebben met hem dan lijkt me! Hij is ook echt groot hè? Mooi hoor, daar hou ik wel van.
Dressuur vind ik zelf altijd wel leuk om hobbymatig te doen, alleen is het nu met die trekpaarden en dan ook nog eens buiten wat lastiger om dat op te pakken. Ben meestal toch voornamelijk met het jonge grut bezig, vooral de paarden even goed doorrrijden en de basisknopjes bevestigen.
Wedstrijden vind ik doodeng, heel soms eens een onderlinge mee pakken gaat nog net voor me. :o Op de keuring mee doen aan de gebruikers rubriek "bestgaand onder het zadel" vind ik dan wel weer erg leuk om te doen. Allemaal trekpaard boeren onder elkaar is vaak toch even wat anders.

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-15 06:31

ik denk het niet :+ nog niks gehoord.

Ja t is echt een reus.. 1.85 toen ik hem kocht, verwacht hem nu al rond de 1.87. T is echt een grote lange slungel. dus nu een kwestie van trainen in de breedte :D Dan zal die denk zeker wel opvallen :))
Boven alles is die ook echt de grootste knuffelkont die ik ooit heb gekend, echt een grote vriendelijke reus <3

Haha maar die keuringen is toch ook een soort wedstrijd, vind je dat dan niet spannend :P
kan me wel voorstellen dat het lastiger trainen is hoor buiten.
Maar 1 geruststelling, ik heb al zoveel wedstrijden gereden en ben nog altijd zenuwachtig.. en niet maar een klein beetje :=