Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Snollygoster schreef:Neen, maar met de papieren mag je ook al rondrijden hoor, ik kan pas mijn pasje over twee weken krijgen
Amiigo schreef:Tijdje mee gelezen en ik ben geslaagd
Had wel een ingreep!reed bijna de heg in oeps
marshmellow schreef:Ik moet vrijdag weer afrijden voor de 2de x.. Was de eerste keer zo zenuwachtig dat ik bijna een oma van dr fiets reed, en na 2 seconden al weer vergat welke kant de examinator me op stuurde
Was ook niet een hele fijne kerel, zat echt te zuchten en te steunen als ik vroeg waar we ook alweer heen moesten.. Werden de zenuwen niet beter van
Hvelreki schreef:Even voor alle duidelijkheid. Ook in België telt het bewijs van slagen niet als rijbewijs. Je moet, tot je je rijbewijs hebt, blijven rijden onder de voorwaarden van je voorlopig rijbewijs. Dat wil zeggen dat in België iemand enkel alleen de baan op mag als hij/zij een voorlopig rijbewijs 18 maanden had en ook met L moet blijven rijden tot het rijbewijs in bezit is. Waarschijnlijk heeft Snollygoster dus een 18 maanden rijbewijs.
Gefeliciteerd iedereen!
Safiera schreef:Het klinkt voor mij maar ingewikkeld en raar hoe het in België geregeld is
Vinden jullie (die uit Beglië komen) het bij ons ook raar en ingewikkeld geregeld?
Misschien zouden we alles op een rijtje kunnen zetten samen en dat in de OP zetten als info?
Dus gewoon hoe het formeel zit in beide landen?