Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
foxy80 schreef:Onze tuin ligt nog braak. Elk weekend denkt de plaatselijke voetbaljeugd hem dan maar zelf te versieren met lege blikjes...
holly schreef:Paan, wat heb je dan?
Mellis86 schreef:Paan, met betrekking tot SEO ik heb een cursus gevolgd van Laura (zit of zat?) ook in dit topic, erg leuk en leerzaam. Voorafgaand wist ik al best veel van SEO, dus we hebben het met name gehad over de finishing touch en de belangrijkste verbeterpunten. En met resultaat, sinds begin tot nu zijn de organische bezoekers verdrievoudigd. Ik werk eerlijk gezegd echt iedere dag aan mijn SEO en zoekwoordenanalyses e.d. De volgende stap is om ook het Google Adwords (SEA) en backlinks beter te gaan leren beheersen. Het is echt een hobby geworden ondertussen, haha.
Paan schreef:holly schreef:Paan, wat heb je dan?
Een galblaas vol met stenen. Dus moet nu de keuze maken wat ik daar mee wil. Galblaas verwijderen of laten zitten met kans op aanvallen en regelmatig zeurende pijn. Heb in 2012 2x een aanval gehad en dat was geen pretje. Maar ik ben ook echt een mieperd als het gaat om operaties etc. Dus die keuze heb ik nog niet gemaakt. Verder een cronisch tekort aan vitamine D. Dus vandaar moe en regelmatig last van botten en stijfheid. Hopen dat de kuur snel gaat werken. Anders moet ik maar 4 weken op vakantie naar een zonnig oord. Ook heel fijn, maar dat gaat De Bruin niet trekken financieel. Dus dan maar een kuur die vergoed wordt door het ziekenfonds. En verder voor mijn leven aan de vitamine D pillen.
Citaat:Geen of te late betaling
Betaalt uw tegenpartij de factuur niet of te laat? Dan mag u een standaardvergoeding voor incassokosten vragen. U hoeft hiervoor geen aanmaning te sturen. Hebt u niets afgesproken over de hoogte van de vergoeding? Dan is de vergoeding een percentage van de rekening. Het minimumbedrag van de vergoeding is € 40. Daarnaast mag u wettelijke rente in rekening brengen.
Paan schreef:Mellis86 schreef:Paan, met betrekking tot SEO ik heb een cursus gevolgd van Laura (zit of zat?) ook in dit topic, erg leuk en leerzaam. Voorafgaand wist ik al best veel van SEO, dus we hebben het met name gehad over de finishing touch en de belangrijkste verbeterpunten. En met resultaat, sinds begin tot nu zijn de organische bezoekers verdrievoudigd. Ik werk eerlijk gezegd echt iedere dag aan mijn SEO en zoekwoordenanalyses e.d. De volgende stap is om ook het Google Adwords (SEA) en backlinks beter te gaan leren beheersen. Het is echt een hobby geworden ondertussen, haha.
Heb je nog een naam of zo? Of naam van haar bedrijf? Ik kan in onze openingpost geen Laura vinden.
Paan schreef:holly schreef:Paan, wat heb je dan?
Een galblaas vol met stenen. Dus moet nu de keuze maken wat ik daar mee wil. Galblaas verwijderen of laten zitten met kans op aanvallen en regelmatig zeurende pijn. Heb in 2012 2x een aanval gehad en dat was geen pretje. Maar ik ben ook echt een mieperd als het gaat om operaties etc. Dus die keuze heb ik nog niet gemaakt. Verder een cronisch tekort aan vitamine D. Dus vandaar moe en regelmatig last van botten en stijfheid. Hopen dat de kuur snel gaat werken. Anders moet ik maar 4 weken op vakantie naar een zonnig oord. Ook heel fijn, maar dat gaat De Bruin niet trekken financieel. Dus dan maar een kuur die vergoed wordt door het ziekenfonds. En verder voor mijn leven aan de vitamine D pillen.